۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۸۶۲۲۵

جاسوس پروری رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی

خبرگزاری رسا ـ شبکه های اجتماعی به زمینه مناسبی برای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است تا از این طریق اقدام به شکار جوانان عرب و مسلمان با هدف جاسوسی برای اشغالگران نمایند.
جاسوس پروری رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا و به نقل از روزنامه القدس العربی، ترفند جدید صهیونیست ها موجب شد تا سرویس امنیتی فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری، هشدارهای لازم را در این باره به جوانان داده و در خصوص استفاده آنها از اینترنت و پی بردن به هویت فردی که از طریق شبکه های اجتماعی با وی صحبت می کنند آموزش های لازم را ارائه دهند.

هشدارهای سرویس امنیتی فلسطین در این باره پس از آن صورت گرفت که سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی از طریق اینترنت، اقدام به جذب مزدورانی از جهان عرب به ویژه مصر، تونس، مغرب، عراق، سودان، یمن، لبنان، لیبی، فلسطین و سوریه نمود.

در این گزارش از ایران نیز به عنوان یکی از هدف های رژیم اشغالگر قدس در شبکه های اجتماعی یاد شده است.

سرلشکر عدنان ضمیری سخنگوی سرویس اطلاعاتی فلسطین روز چهارشنبه در گفت و گو با روزنامه القدس العربی با اشاره به اینکه موصاد از هرگونه ابزاری برای به کارگیری جاسوس در جهت منافع خود استفاده می کند، اظهار داشت: شبکه های اجتماعی به ابزار مهمی برای سرویس جاسوسی رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

وی به همه جوانان عرب و به ویژه جوانان فلسطینی هشدار داد که در استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی هوشیار بوده و در تعامل با دیگر کاربران جانب احتیاط را رعایت کنند.

ضمیری با اشاره به اقدام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خصوص ارائه هشدارهای لازم به جوانان فلسطینی درباره خطر جذب آنها از سوی افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از طریق اینترنت تصریح کرد: در ارتباط با شبکه های اجتماعی باید آگاهی های لازم را درباره نحوه استفاده مفید از این فناوری به جوانان ارائه دهیم.

پیشتر منابع صهیونیستی به نقل از ژنرال عاموس یدلین رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی این رژیم در امان، در این خصوص اطلاعاتی مخابره کرده بودند./1420/ 1409/ح

ارسال نظرات