۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۸۶۲۵۰
آیت الله طبرسی:

ملت ایران تصویر تاریکی از چهره آمریکا در 34 سال اخیر در ذهن دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نرمش قهرمانانه باید با حکمت، مصلحت و خرد همراه باشد، خاطرنشان کرد: ملت ایران اهل تعامل و مذاکره هستند، اما آمریکایی ها باید حسن نیت خود ثابت کنند، چون ملت ایران تصویر تاریکی از چهره آمریکا در 34 اخیر در ذهن دارند.
آيت الله طبرسي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت ‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به سفر هیأت ایرانی به نیویورک و سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد وگفت:  دکتر روحانی با اقتدار از حقوق به حق ملت ایران دفاع کرد.

 

وی با بیان این که سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل مصداق بارز نرمش قهرمانانه بود، افزود: دکتر روحانی با ادبیات متین، پیام صلح ملت ایران به دنیا اعلام کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به سخنان رییس آمریکا درخصوص این که آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران نیست، گفت: این سخنان اوباما نشان از اقتدار و عظمت ملت ایران است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز نگاه دنیا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است، تصریح کرد: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق ملت ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انرژی هسته ای جهانی شده است، بیان داشت: این فتوای ارزشمند و مدبرانه  نگاه بسیاری از کشورهای غربی به ویژه آمریکایی ها را نسبت به بحث هسته ای کشورمان تغییر داد.

 

وی با بیان این که بحث مذاکره با آمریکا دلیل بر تسلیم ملت ایران نیست، خاطرنشان کرد: مذاکره برای ما برد برد خواهد بود و ما در پی آن هستیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نرمش قهرمانانه باید با حکمت، مصلحت و خرد همراه باشد، خاطرنشان کرد: ملت ایران اهل تعامل و مذاکره هستند، اما آمریکایی ها باید حسن نیت خود ثابت کنند، چون ملت ایران تصویر تاریکی از چهره آمریکا در 34 اخیر در ذهن دارند.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که در نظام اسلامی همه ما پیرو رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: همه در جامعه اسلامی وظیفه دارند گوش به فرمان رهبری نظام باشند.

 

وی با بیان این که آمریکایی ها برای مذاکره با هیأت ایرانی چندین بار درخواست داده بودند که از سوی رییس جمهور کشورمان پذیرفته نشد، تصریح کرد: به حتم سفر دکتر روحانی به آمریکا برای کشورمان دستاوردهای خوبی به دنبال داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و بر ضرورت ترویج ازدواج آسان در جامعه دینی تأکید کرد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دولت نیز باید زمینه ازدواج آسان در جامعه را فراهم کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز یکی از مهم ترین مشکلات جوانان ما موضوع اشتغال است که باید با تدابیر دولت رفع شود.

 

وی با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای انحراف نسل جوان ما به کار گرفته اند، تصریح کرد: آنها با گسترش شبکه های ماهواره ای و پایگاه های اینترنتی غیر اخلاقی در تلاس هستند هویت دینی نسل جوان ما را خدشه دار کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ازدواج در ادبیات دینی ما بسیار مورد توجه و تأکید قرار گرفته است، بیان داشت: مودت و رحمت مهم ترین اصل در زندگی مشترک است که باید مرود توجه قرار گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته نیروی انتظامی، امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون تلاش های شبانه روزی این نیروی ولایت مدار دانست و خاطرنشان کرد: امروز مردم کشورمان اعتماد خاصی به پلیس دارند و این مزیت است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که پلیس رسالت سنگینی در برقراری نظم و امنیت در جامعه بر عهده دارد، تصریح کرد: پیشگیری از مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز در سرلوحه برنامه های پلیس قرار دارد.

 

وی همچنین به برگزاری نخستین کنگره ملی ابن شهر آشوب ساروی 29 آبان در ساری اشاره کرد و گفت: این کنگره به منظور پاسداشت و معرفی یک شخصیتی بزرگ در تاریخ شیعه است./950/پ201/س

ارسال نظرات