۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۸۶۲۹۰

تاکید آیت‌الله علوی گرگانی بر پرهیز از سیاسی‌کاری در شوراها

خبرگزاری رسا ـ حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر از ورود به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای پرهیز کنند و تنها هدفشان خدمت به مردم باشد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شواری اسلامی شهر قم، گفت: امیدواریم حسن عمل اعضای شواری اسلامی شهر قم را در بهبود وضعیت شهر مشاهده کنیم.
وی با اشاره به آیات و روایات اسلامی بر ضرورت عمل گرایی تأکید کرد و گفت: گفتن و ادعا کردن کار آسانی است اما همه باید توجه به عمل‌گرایی داشته باشند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: مردم با امید به اعضای شواری اسلامی شهر و همه منتخبان خود رأی داده‌اند از این رو باید برای به گونه‌ای شایسته به مردم خدمت شود.
حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی افزود: مردم خدمت‌گذاران خود را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند و همیشه از آنها با دعای خیر یاد می‌کنند.
وی رسیدگی به امورات مردم از سوی اعضای شورای اسلامی شهر را موجب دلگرمی مردم خواند و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر از ورود به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای پرهیز کنند و تنها هدفشان خدمت به مردم باشد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به مسائل اصلی، اظهار کرد: همه باید مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و به اصل مطلب بپردازند.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: با افزایش تعداد اعضا، آراء مورد تبادل بیشتر قرار می‌گیرد و تصمیمات بهتری گرفته خواهد شد.
وی با تأکید بر استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید و علما در انجام امور، ابراز کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم می‌توانند با اقدامات شایسته الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای کشور شوند./927/پ202/ج
ارسال نظرات