۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۸۶۳۰۸
نماینده ولی فقیه در ایلام:

رفتار اخیر سران آمریکا بیانگر عدم صداقت آنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: رفتار بد سیاسی و ادبیات مستکبرانه رییس جمهور آمریکا بعد از تماس تلفنی با رییس جمهور ایران، قابل پیش بینی بود.
نماينده ولي فقيه در ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، امام جمعه ایلام با بیان این که رییس جمهور آمریکا پس از تماس تلفنی با رییس جمهور کشورمان با ادبیات زشت و تکرار حرف‌های بی اساس ماهیت جنگ‌طلبی خود را بار دیگر به اثبات رساند، افزود: براساس فرمایشات امام راحل (ره) ایران اسلامی نیازمند هیچ رابطه ای با آمریکا نخواهد بود.


وی در ادامه به بخشی از توصیه های امام راحل (ره) در رابطه با آمریکای جهانخوار اشاره کرد و گفت: روابط ایران با آمریکا همانند رابطه یک مظلوم با ظالم و روابط یک غارت شده با غارتگر است.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان این که رفتار اخیر سران آمریکا بیانگر عدم صداقت و خصومت دیرینه آنان با ملت ایران است، تصریح کرد: ایران اسلامی به هیچ وجه به لبخندهای سران آمریکایی خوش بین نبوده و نیازمند برقراری رابطه با آنان نیست.


وی در ادامه بیان داشت: آمریکا برای پیشبرد اهداف استعماری خود در منطقه خاورمیانه به شدت نیازمند رابطه با ایران است که مسؤولان دیپلماسی کشور بایستی همواره توصیه های امام راحل (ره) را در رابطه با آمریکا مدنظر قرار دهند./901/پ203/ب

ارسال نظرات