۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۸۶۳۲۶
نماینده مجلس خبرگان:

تلاش سازنده نیروی انتظامی به ارکان نظام اسلامی آبرو می‌بخشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، داشتن صبغه اسلامی و دینی را یکی از ویژگی های مهم نیروی انتظامی کشورمان دانست و گفت: تلاش های شبانه روزی پلیس کشورمان به جامعه ما آرامش خاصی بخشیده است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، بعد از ظهر امروز در دیدار مجموعه پلیس استان، امنیت را از ملاک های اثرگذار و مهم در میزان اقتدار کشورها دانست و گفت: امنیت بستری برای پیشرفت و تعالی ملت ها به شمار می رود.

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عمل به قوانین و مقررات جامعه بستری برای حفظ نظم و امنیت در جامعه است، افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه فراهم کننده سعادت و رشد کشور را در پی خواهد داشت.

 حجت الاسلام والمسلمین قربانی با بیان این که اجرای صحیح قانون در جامعه امنیت عمومی را تأمین خواهد کرد، گفت: باید تلاش کرد تا فرهنگ رعایت قانون، نظم و مقررات در جامعه نهادینه شود.    

 نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که عدم رعایت قانون و کارشکنی در امور از سوی هر فردی به معنای زیرپا گذاشتن مصلحت جامعه است، بیان داشت: همه باید در جامعه خود را موظف به رعایت قانون بدانند تا شاهد برقراری نظم و امنیت در جامعه باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین قربانی به رسالت نهادهای دینی و فرهنگی در نهادینه کردن فرهنگ قانون مداری در جامعه تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا وسیما در این خصوص رسالت سنگینی بر عهده دارند.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز غرب با گسترش ماهواره و پایگاه های اینترنتی غیر اخلاقی به دنبال تضعیف مبانی دینی جامعه اسلامی هستند، افزود: گسترش فساد و بی بندوباری امنیت و آسایش جامعه را دچار مخاطره می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی، داشتن صبغه اسلامی و دینی را یکی از ویژگی های مهم نیروی انتظامی کشورمان دانست و گفت: تلاش های شبانه روزی پلیس کشورمان به جامعه ما آرامش خاصی بخشیده است.

 

 

 نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این‌که کارکنان نیروی انتظامی باید تفکر و قلبی پاک داشته و خدمتگزاری سالم باشند، تصریح کرد: اندیشه های قانونگذاران، قضات و همه امرا و فرمانروایان با رفتار و کردار خوب و مناسب نیروی انتظامی پیاده شده و با کوچک ترین رفتار نامناسب این مجموعه ضربه می بینند.

 امام جمعه رشت با بیان این که مقررات بیانگر مذهب و مملکت ما است، گفت: مکاتب انحرافی و شبکه های ماهواره ای منحرف تلاش می کنند باورها و معرفت دینی نسل جوان جامعه را تضعیف و سست کنند.

 وی نیروی انتظامی را مجریان قوانین الهی در کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تلاش مأموران نیروی انتظامی در برقراری نظم اجتماعی در جامعه بسیار اثرگذار بوده است./950/پ202/س

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که نیروی زحمت کش پلیس به عنوان تأمین کننده نظم و امنیت جامعه رسالت سنگینی برعهده دارد، افزود: نیروی انتظامی دژ محکم امنیت در جامعه است.

وی ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ اﻣﻨﯿﺖ اﻣﺮوز اﯾﺮان اﺳﻼﻣﯽ در ھﯿﭻ ﮐﺠﺎی دﻧﯿﺎ وﺟﻮد ﻧﺪارد، ادامه داد: این امنیت پایدار مدیون تلاش ها و جانفشانی های نیروهای مسلح کشورمان به ویژه نیروی انتظامی است.

 

امام جمعه رشت با بیان این که نیروی انتظامی حافظ مبانی دینی جامعه است، افزود: ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﮐﺸﻮرﻣﺎن اﻟﮕﻮﯾﯽ ﺑﺮای دﯾﮕﺮ ﮐﺸﻮرھﺎی دﻧﯿﺎ اﺳﺖ.

 

ارسال نظرات