۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۸۶۳۵۷
دویچه وله آلمان؛

تعطیلی اجباری آمریکا تحریم را مختل کرده است

خبرگزاری رسا ـ تعطیلی دولت آمریکا برای چهار روز متوالی باعث اختلال در کار دفاتر مسئول اعمال و نظارت بر تحریم های خارجی شده است.
پالايشگاه نفت ايران

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، دویچه وله آلمان در خبری گفت: در حالی دولت آمریکا وارد پنجمین روز تعطیلی خود شده است که این تعطیلی علاوه بر قطع ارائه بسیاری از خدمات دولتی در ایالات متحده آمریکا، به عاملی در برابر روند اعمال تحریم ها بر ایران نیز تبدیل شده است.
به گزارش دویچه وله؛ تعطیلی دولت آمریکا برای چهار روز متوالی، باعث اختلال در کار دفاتر مسئول اعمال و نظارت بر تحریم های خارجی شده است. در این روزها مراکز اداری آمریکا فعالیت های خود را به حداقل رسانده اند.
این خبرگزاری به نقل از ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: تلاش کنگره بر ‌آن است که فشار تحریم ها بر ایران کاهش پیدا نکند، اما کسانی که خواهان تشدید تحریم ها علیه ایران هستند، به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند.

قابل ذکر است کارشناسان بر این عقیده اند که گفته های برخی مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه به خاطر ایجاد فضایی آرام و فرصت دهی به ایران، تحریم های جدیدی را وضع نخواهند کرد، ظاهر سازی ای بیش نبوده و علت واقعی، عدم توانایی در کنترل و اجرای تحریم ها می باشد./1421/1409/ح

 

ارسال نظرات