۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۸۶۴۰۱
نماینده مردم آمل در مجلس:

آمریکا هیچ وقت سر سازگاری با ما نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده آمل در مجلس با بیان این که هیچ وقت آمریکا سر سازگاری با ما نخواهد داشت، گفت: امکان ندارد آمریکا در بخش کلی با نظام ما کنار بیاید.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز درجمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان آمل با قدردانی از تلاش ها و زحمات این نیرو در برقراری امنیت جامعه، گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و در دفاع از ارزش های مورد قبول مردم مسلمان ایران شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، افزود: این نیرو به برکت انقلاب اسلامی به عنوان مجموعه ای ارزشمند متشکل از فرزندان این آب و خاک تشکیل شد و ملت ایران به داشتن چنین فرزندانی افتخار می کند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تقدیر از فداکاری ها و ایثارگری های نیروی انتظامی، تصریح کرد: آنچه بر قدرت و اقتدار این نیرو می افزاید اخلاص و پشتکار مجموعه نیروهایی است که در اقصی نقاط کشور در سخت ترین شرایط به وظیفه خطیر حراست از امنیت و آسایش مردم عمل می کنند.

 

یوسفیان ملا بیان داشت: پلیس به عنوان ناظم جامعه برای نهادینه کردن نظم و انضباط اجتماعی، ارتقای سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و بالا بردن امنیت در اجتماع در خدمت آحاد مردم است.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به سازمان ملل و برقراری ارتباط با آمریکا گفت: ظاهراً حماسه سیاسی و با برکتی بوده که باعث خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان شده است.

 

وی با بیان این که هیچ وقت آمریکا سر سازگاری با ما نخواهد داشت، ادامه داد: آیا ایران می تواند با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کند و یا از حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین دست بردارد که هرگز چنین نخواهد شد و امکان ندارد آمریکا دربخش کلی با نظام ما کنار بیاید.

 

یوسفیان ملا با محکوم کردن حرکت کسانی که در فروردگاه نسبت به رییس جمهور توهین کردند، بیان داشت: همین افراد کسانی هستند که ایران عزیز اسلامی را در جهان می خواهند ناامن جلوه دهند تا سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری به کشورمان پا نگذارند که آثار چنین حرکاتی بسیار خطرناک است.

 

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: امنیت را کسانی می شکنند که در ظاهر لباس سیاسی می پوشند و دست به چنین کارهایی می زنند./950/پ203/ج

ارسال نظرات