۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۸۶۴۰۴
آیت الله طبرسی:

معلمان مهندسان اندیشه‌ساز نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که محصول کار و خروجی دستگاه تعلیم و تربیت باید نیروهای دیندار، متعهد به انقلاب و نظام اسلامی باشد، بیان داشت: نباید ارزش های دینی و انسانی با مسائل مادی همراه شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار مدیرکل و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان، تربیت نیروی انسانی را خدمتی مقدس دانست و گفت: جایگاه معلمان در میان سایر مشاغل بسیار ارزشمند است.

 

وی با بیان این که کار معلمان همانند وظیفه انبیای الهی است، افزود: پیامبر گرامی اسلامی و ائمه اطهار(ع) در دوران حیات خود در جهت تعلیم و تربیت مردم گام های گسترده ای برداشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ریشه درخت انسانی در اندیشه است، ادامه داد: اگر اندیشه تابناک و در مسیر صحیح هدایت نشود نمی تواند بستر تعالی و سعادت را برای انسان فراهم کند  و همه تلاش‌های ما به فکر و تصمیم باز می گردد.

 

امام جمعه ساری معلمان را مهندسان اندیشه ساز معرفی کرد و بیان داشت: اگر می خواهیم همه بخش های کشور شاهد حضور انسان های متعهد، سالم و انقلابی باشد باید آموزش و پرورش قوی و اسلامی داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آموزش و پرورش وظیفه تربیت و پرورش نیروهای متعهد و انقلابی را بر عهده دارد، تصریح کرد: باید تلاش شود تا مبانی دینی در همه بخش های دستگاه تعلیم و تربیت تقویت شود.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که در زمان طاغوت دانش آموزان ما هیچ آشنایی با احکام دینی و اسلامی نداشتند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد تقویت مبانی دینی در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان هستیم.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که معلمان باید ارزش جایگاه خود را بدانند، گفت: جایی که امروز معلمان ما در آن به فعالیت مشغول هستند همان جایگاه خداوندی، انبیایی و اوصیایی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که محصول کار و خروجی دستگاه تعلیم و تربیت باید نیروهای دیندار، متعهد به انقلاب و نظام اسلامی باشد، بیان داشت: نباید ارزش های دینی و انسانی با مسائل مادی همراه شود.

 

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود به طمع و ولع عده ای برای رسیدن به پست و مقام در استان اشاره کرد و گفت: برای پذیرفتن مسؤولیت ها ترافیک بسیار زیاد است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که برای تصاحب پست استانداری و معاونت آن 50 تا 60 تلفن با دفتر بنده صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه اشتیاق و ولع برای رسیدن به پست و مقام در استان بسیار زیاد است و در جاهای دیگر اینطور نیست.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره این که انتخاب مسؤولان استان در اختیار وزرا و مسؤولان کشوری است، بیان داشت: ما که نمی توانیم برای انتصاب پست و جایگاه هر روز با مسؤولان در تهران تماس بگیریم./950/پ202/س

ارسال نظرات