۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۸۶۴۲۴

دومین همایش ملی فرهنگ غدیر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش ملی فرهنگ غدیر، الگوی تمدن و سبک زندگی اسلامی ۲۸مهر در آستانه عید سعید غدیر خم برگزار خواهد شد.
عدير غدير، جشن عيد غدير

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان، دومین همایش ملی فرهنگ غدیر ،الگوی تمدن و سبک زندگی اسلامی را 28 مهر ماه در آستانه عید سعید غدیر خم برگزار می کند.

 حسین بوداقی، دبیر علمی همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون بیش از 60 مقاله از سراسر کشور در محورهای اعلام شده به دبیرخانه ارسال شده است. وی با اشاره به تمدید مهلت دریافت مقالات تا بیستم مهر گفت: علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتیwww.ghadirculture.ir مراجعه کنند.

 به گفته وی دبیرخانه همایش به نشانی شهرک باغمیشه، کوی الهیه، خیابان سبلان، دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی با کد پستی5155958376 و ایمیل info@ghadirculture.ir آماده دریافت مقالات اساتید و محققان و سایر علاقه مندان است.

 بوداقی ادامه داد: غدیر و الگوهای رفتاری اهل بیت (علیها السلام)، فرهنگ غدیر و بررسی سبک زندگی مقام معظم رهبری، غدیر و الگوی مدیریت اسلامی، غدیر و احیای هویت تمدن اسلامی، غدیر و سبک تمدن زندگی اسلامی، غدیر و الگوی تربیت نیروی انسانی و  غدیر و الگوهای سبک زندگی اسلامی از جمله محورهای این همایش است.


به گفته وی الگوهای سبک زندگی در پرتو فرهنگ غدیر، غدیر و الگوی تمدن سبک زندگی اسلامی از منظر امام خمینی (ره)، غدیر و الگوی تمدن سبک زندگی اسلامی از منظر امام خامنه ای، غدیر و آموزه های مدیریتی و تربیتی الگوی تمدن اسلامی، غدیر و الگوی تمدن سبک زندگی اسلامیی و انقلاب اسلامی،  آسیب‌شناسی زندگی و تمدن اسلامی و همچنین غدیر و احیای حقوق اسلامی از دیگر محورهای همایش است.

 بنابر این گزارش، محورهای ویژه این همایش ملی نیز با مسابقه طراحی نرم افزار با محوریت فرهنگ غدیر  و طراحی وب سایت با محوریت فرهنگ غدیر همراه خواهد بود، افزون بر این‌که شماره 04116686778 و همراه 09143112275 آماده ارائه راهنمایی است./935/پ203/س

ارسال نظرات