۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۸۶۴۸۳

سفیر آفتاب میهمان مردم خوزستان در دهه ولایت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان از حرکت کاروان سفیر آفتاب در مناطق و شهرستان های گوناگون استان خوزستان خبر داد و گفت: این کاروان با حضور در مناطق گوناگون استان خوزستان به اجرای برنامه های متنوع و جذاب برای مردم می پردازد.
حجت الاسلام علي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مسؤول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست شورای برنامه ریزی غدیر که شامگاه گذشته چهاردهم شهریورماه در سالن جلسات دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد با بیان این که در سال های اخیر کارهای بسیار بزرگ و اثرگذاری در در دهه ولایت انجام شده است، اظهار داشت: خوزستان نسبت در مسأله غدیر پیشتاز از سایر استان ها است.

این مقام مسؤول از حرکت کاروان سفیر آفتاب در مناطق و شهرستان های گوناگون استان خوزستان خبر داد و گفت: این کاروان با حضور در مناطق گوناگون استان خوزستان به اجرای برنامه های متنوع و جذاب برای مردم می پردازد.

وی به اجرای مسابقه ویژه غدیر از شبکه استانی خوزستان اشاره و تصریح کرد: این مسابقه برگرفته از سخنان آیت الله موسوی جزایری پیرامون غدیر که در دهه ولایت از شبکه خوزستان پخش می شود به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به برگزاری همایش بین المللی ولایت از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: جهت حضور در این همایش از 25 کشور جهان میهمانان ویژه ای دعوت شده است.

وی به دعوت از رسانه های بین المللی جهت پوشش این مراسم خبر داد و گفت: همایش بین المللی ولایت به مدت دو روز در شهرهای اهواز و خرمشهر برگزار می شود.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به اهمیت برگزاری دومین همایش بین المللی ولایت تأکید کرد: برگزاری این همایش بازتاب وسیعی در کشورهای منطقه خواهد داشت.

وی با بیان این که فضای خوزستان با وجود این که بیش یک هفته به دهه ولایت مانده غدیری شده است، خاطر نشان کرد: در دهه ولایت باید از خادمان غدیر تجلیل صورت گیرد چرا که بسیار اثر گذار و عامل تشویق جهت خدمت در عرصه غدیر می شود.

مسؤول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان به ارائه پیشنهادی پرداخت و گفت: یک روز به عنوان اجتماع بزرگ غدیریون در استان خوزستان در نظر گرفته شود و در این روز هیأت های گوناگون با حضور در مکانی خاص به برگزاری برنامه وِیژه عید غدیر بپردازند./9464/پ203/غ

ارسال نظرات