۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۰
کد خبر: ۱۸۶۴۸۴
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان صورت می گیرد؛

دفاع از مذهب تشیع در فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خوزستان، با اشاره به اهمیت ورود مبلغان به فضای مجازی خاطرنشان کرد: مناظره در فضای مجازی با هدف دفاع از مذهب تشیع آغاز شده است و در دهه ولایت فعالیت در این زمینه از سوی مبلغان افزایش خواهد یافت.
حجت الاسلام دبيري فرد ، سرپرست دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد دبیری فرد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خوزستان، در نشست شورای برنامه ریزی غدیر که شامگاه گذشته چهاردهم شهریورماه برگزار شد، از اعزام مبلغ همزمان با دهه ولایت به روستان خبر داد و افزود: در این طرح مبلغان به روستاهایی اعزام خواهند شد که روحانی مستقر در آن جا حضور ندارد.

اعزام مبلغ به 200 روستا در دهه ولایت

وی با بیان این که 200 روستا به عنوان مناطق هدف جهت اجرای طرح تبلیغی در نظر گرفته شده اند، تصریح کرد: مبلغان در دهه ولایت به مدت 2 تا 4 روز در هر روستا به تبلیغ و بیان مسائلی پبرامون ولایت امیرمؤمنان و مسأله غدیر می پردازند.

حجت الاسلام دبیری فرد به اعزام مبلغان جوان در قالب طرح بشیران جوان اشاره کرد و گفت: در این طرح بیش از 100 نفر از طلاب پایه 5 و 6 با هدف نشر و ترویج معارف اسلامی به روستا اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهمیت ورود مبلغان به فضای مجازی خاطرنشان کرد: مناظره در فضای مجازی با هدف دفاع از مذهب تشیع آغاز شده است و در دهه ولایت فعالیت در این زمینه از سوی مبلغان افزایش خواهد یافت.

آغاز به کار سایت «النجاح» همزمان با دهه ولایت

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خوزستان به اهمیت پاسخگویی به شبهات اشاره و تأکید کرد: سایت عربی «النجاح» با هدف نقد فرقه ضاله وهابیت همزمان با دهه ولایت آغاز به کار می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: دوره های بلند مدت تحکیم مبانی اعتقادی برگزار شده و ادامه خواهد داشت که این دوره ها مورد استقبال جوانان مناطق گوناگون استان قرار گرفته است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خوزستان برگزاری دوره های عقیدتی ویژه نخبگان کانون های فرهنگی را از دیگر برنامه های دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم شعبه خوزستان عنوان کرد.

حجت الاسلام دبیری فرد در پایان سخنان خود با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با سازمان های گوناگون اظهار داشت: مبلغان و روحانیان در طرح های تبلیغی با توجه به نیاز منطقه و ضرورت های موجود اعزام و پیرامون مباحث هدف به تبلیغ خواهند پرداخت./9464/پ202/غ

ارسال نظرات