۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۸۶۷۲۶
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

رسانه‌ها نقش مؤثری در قانون‌پذیری مردم دارند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: رسانه‌ها می توانند با بازگو کردن مطالبات به حق مردم و همچنین تبیین قوانین و مقررات، در قانون پذیری مردم و حتی در مسائل روزآمدی فعالیت های پلیس نقش مهمی ایفا کنند.
مجتبايي فرمانده انتظامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر استان قم در حوزه پلیس با اشاره به این‌که شعار امسال نیروی انتظامی «اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی» معین شد، گفت: این شعار براساس معرفت‌های دینی و انتظارات رهبر معظم انقلاب و مطالبات مردم پیش‌بینی شده است.
وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند در تحقق شعار «اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی» به پلیس کمک بسیاری انجام دهند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این‌که رسانه‌ها با انتشار مقالات، گزارش‌ها، تبیین برنامه‌ها و اهداف پلیس می‌توانند نیروی انتظامی را در تحقق مردم داری و در مسأله قانون‌مداری در اجرای قوانین و مقررات کمک کنند، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مؤثری در قانون پذیری مردم می‌توانند داشته باشند.
مجتبایی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با بازگوکردن مطالبات به حق مردم و همچنین تبیین قوانین و مقررات، در قانون پذیری مردم و حتی در مسائل روزآمدی فعالیت های پلیس نقش مهمی ایفا کنند.
وی، ارتباط منطقی پلیس برای به ثمرنشستن مردم داری، اجرای دقیق مقررات و رسیدن به سطحی از قدرت عملیاتی برای مقابله با جرایم را از برنامه های پلیس در طول هفته ناجا عنوان کرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به امکانات پلیس آگاهی برای کشف علمی جرایم، تصریح کرد: امروز امکانات و تجهیزات پلیس در خاورمیانه بی‌نظیر است و می‌توان گفت جمهوری اسلامی در حال حاضر دارای پلیسی مقتدر و نیرومند است.
وی با بیان این‌که امروز فعالیت پلیس در عرصه فضای مجازی بسیار بیشتر از گذشته شده است، افزود: شرایط جدید دنیا و سوء استفاده دشمنان از ابزارهای رسانه‌ای همچون اینترنت و ماهواره کار پلیس را مشکل تر کرده، اما پلیس مصمم است با تجهیز امکانات، قدرت و توانایی و با استفاده از ترفندهای جدید با ابرازها و تهاجمات فرهنگی مقابله کند.
مجتبایی ابراز داشت: رویکرد نیروی انتظامی خدمت بیشتر به مردم، تحکیم ارزش‌های علمی، دفاع از ارزش‌های انسانی و کنترل نیازهای منطقه‌ای مردم است.
وی با بیان این‌که تعمیق روابط نیروی انتظامی با رسانه‌ها، جامعه را به سوی کمال و قانون‌مداری بیشتر هدایت می‌کند، اظهار داشت: پلیس در صدد آن است که شعار مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی را در هفته ناجا به اوج خود برساند./907/پ202/س
ارسال نظرات