۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۸۶۸۳۷

حضور انتشارات مجمع جهانی شیعه شناسی در نمایشگاه کتاب خوزستان

خبرگزاری رسا ـ انتشارات مجمع جهانی شیعه شناسی با بیش از 70 عنوان کتاب علمی و پژوهشی در زمینه تاریخ اسلامی شیعه و نقد و رد وهابیت در هشتمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور یافت.
 نمايشگاه کتاب خوزستان

حسین طائی، مسؤول غرفه انتشارات مجمع جهانی شیعه شناسی در هشتمین نمایشگاه کتاب خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در این غرفه، آثار مفاخر جهان تشیع در معرض دید عمومی قرار داده شده است، اظهار داشت: در این غرفه بیش از 70 عنوان کتاب عرضه شده که از مهم ترین آن ها کتب علامه نجاح الطائی، موسوعه الغدیر و موسوعه شیخ مفید هستند.

وی با بیان این که علامه نجاح الطائی بیش از 500 تألیف پژوهشی و نقد وهابیت را نگاشته است، ابراز داشت: موضوع این کتاب ها پیرامون تاریخ اسلام، حقانیت غدیر خم، ولایت و امامت و نقد و بررسی وهابیت بوده که ناشر اصلی آن ها مجمع جهانی شیعه شناسی است.

مسؤول غرفه انتشارات مجمع جهانی شیعه شناسی در هشتمین نمایشگاه کتاب خوزستان در ادامه سخنانش با بیان این که بیشتر کتاب های موجود در غرفه در زمینه پژوهشی و تحقیقی است، تصریح کرد: با توجه به تخفیف 20 و 30 درصدی نمایشگاه، کتاب ها با 50 درصد تخفیف عرضه می شوند.

طائی با اشاره به این که انتشارات مجمع جهانی شیعه شناسی برای دومین بار در این نمایشگاه شرکت می کند، اظهار داشت: قدرت خرید مردم با توجه به بالا بردن قیمت کاغذ روندی کاهشی داشته است.

مسؤول غرفه انتشارات مجمع جهانی شیعه شناسی در هشتمین نمایشگاه کتاب خوزستان با انتقاد از نبود تبلیغات محیطی تأکید کرد: تبلیغات گسترده در شهر و محیط نمایشگاه می تواند بازدید کنندگان بیشتر را جذب کنند.

وی به برخی از تألیفات و کتب عرضه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: امامان شیعه(ع) از دیدگاه اهل سنت، سیمای شیعه از نگاه اهل بیت(ع)، فصل سرخ اندیشه، مناجات الخاشعین، شیعیان عراق، راه هدایت، قره العین بحدیث الثقلین، بزرگ‎ترین مصیبت عالم، باید شیعه شوم و علی هامش الفتنه برخی از کتب عرضه شده در این غرفه هستند./9458/ت303/غ

ارسال نظرات