۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۸۶۹۳۸
امام جمعه آمل:

رسالت نیروی انتظامی حفظ عزت و سربلندی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این‌که امنیت به عنوان یک سرمایه عام برای کشور محسوب می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در انجام این رسالت مهم و خطیر طوری باید عمل کند که عزت، سربلندی و افتخار را برای نظام و انقلاب اسلامی به همراه داشته باشد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی آملی، امام جمعه آمل صبح امروز در دیدار کارکنان نیروی انتظامی شهرستان آمل با بیان این که نیروی انتظامی خدمات ارزشمندی انجام داده و فضای جامعه را برای متخلفان ناامن کرده است، گفت: رفتار و برخورد خوب پیش‌نیاز و شاکله اعتماد مردم بر نیروی انتظامی بوده که باید به این امر مهم توجه شود.

 

امام جمعه آمل با گرامی داشت یاد و خاطره امام شهدا و شهیدان نیروی انتظامی، بیان داشت: امروز نیروی انتظامی پاسدار حریم مردم، جامعه و مرزهای ایران اسلامی است که تعداد زیادی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که امنیت موجود حاصل تلاش شبانه روزی پرسنل ناجا و دستگاه های امنیتی بوده که اهتمام ارزنده ای در این راستا دارند، بیان داشت: امنیت مطلوب و مقتدرانه ای که در کشور ما وجود دارد نتیجه همت و کوشش مستمر و بی دریغ نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که پلیس باید به گونه ای با مردم برخورد کند که مردم آنان را رفیق خود دانسته و با مشاهده پلیس احساس خوشحالی و امنیت کنند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید در مواجهه با مجرمان و کسانی که مخل امنیت در جامعه بوده برخوردی جدی داشته باشد.

 

وی با بیان این‌که امنیت به عنوان یک سرمایه عام برای کشور محسوب می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در انجام این رسالت مهم و خطیر طوری باید عمل کند که عزت، سربلندی و افتخار را برای نظام و انقلاب اسلامی به همراه داشته باشد.

 

امام جمعه شهرستان آمل با اشاره به این که باید رفعت و عطوفت اسلامی بالاتر از غصب باشد، بیان داشت: با کسانی که از رفعت و مهربانی پلیس سوء استفاده کنند باید با قدرت برخورد کرد و نباید به کسانی که می خواهند ناامنی را درجامعه رواج دهند مجال داد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که با کسانی که می خواهند دین خدا را به خطر بیاندازند مسامحه نکنید، ادامه داد: امنیت و استقامت شما عزیزان دنیا رابه حیرت انداخته و اسلام با کسی تعارف ندارد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: امنیت اصل اساسی در هر جامعه ای بوده که نیروی انتظامی باید تلاش ارزنده ای داشته باشد تا این مهم در جامعه محقق شود.

 

وی با بیان این که نیروی انتظامی باید در کنار اقتدار، مردمی باشد، گفت: عملکرد نیروی انتظامی باید به گونه ای باشد تا مردم به راحتی با آنان ارتباط برقرار کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات