۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۸۶۹۶۱
آیت الله کعبی:

تضعیف جایگاه ولایت فقیه هدف اصلی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تضعیف جایگاه ولایت فقیه را هدف اصلی دشمنان دانست و تاکید کرد: تلاش استکبار در جهت شبهه‌افکنی در مسأله ولایت مطلقه فقیه معطوف شده است.
آيت الله کعبي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در گردهمایی عاشقان ولایت در بسیج ناحیه غدیر تبریز، با تأکید بر این‌که ولایت‌مداری ملت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: هدف اصلی دشمن تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه در جوامع اسلامی است.


وی با اشاره به این‌که بدون پشتیبانی ملت نمی توان کاری را پیش برد، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده هر گاه ملت با بصیرت ولایی در صحنه‌ها حضور داشته است، دشمنان شکست سنگینی متحمل شده اند، از این رو تلاش استکبار در جهت شبهه‌افکنی در مسأله ولایت مطلقه فقیه معطوف شده است.


نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت حلقه‌های معرفتی صالحین در بسیج، بر دشمن شناسی، دشمن‌ستیزی، تکلیف‌گرایی، ولایت‌مداری و بصیرت‌افزایی در حلقه های صالحین تأکید کرد و اظهار داشت: خروجی این حلقه‌های معرفتی باید ارتقای بصیرت و بینش بسیجیان باشد.


وی اخلاص در عمل و حسن نیت را از جمله اصول ثابت در تبلیغ باورها و ارزش های دینی دانست، تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای حضور سیاسی و رشد معنوی مردم در جامعه استفاده و نیت ها در این مسیر باید خالص برای خدا باشد، اگر قصد از فعالیت در بسیج قرب الهی باشد، به یقین نتایج مطلوب مورد انتظار حاصل خواهد شد.


آیت الله کعبی با اشاره به سیره تبلیغی پیامبران الهی و ائمه هدی(ع) در جوامع و اقوام مختلف گفت: انبیا و اولیای الهی اصول و آرمان های ثابتی در روش های تبلیغ دین داشته و متناسب با شرایط زمان، متفاوت عمل کردند، بنابراین مخاطب‌شناسی و زمان‌شناسی در تبلیغ از مهمترین اصول تبلیغ دین محسوب می شود.


وی با تأکید بر این‌که سرحلقه های صالحین باید با افزایش آگاهی ها و اطلاعات خود به شبهات موجود در میان جوانان پاسخ های قانع کننده دهند، گفت: در شرایطی که رسانه‌های غربی شبانه روز جوانان ایرانی را مورد آماج حمله‌های عقیدتی و بمباران شبهات ضددینی خود قرار داده‌اند، ساکت نشستن جایز نیست.


عضو خبرگان رهبری در پایان با اشاره به ضرورت عمل در لحظه به منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تحقق شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی، کشور را به رشد مطلوب در عرصه های مختلف می رساند، به عبارت دیگر توجه و عمل به این شعار مهم می تواند منجر به واقع گرایی آرمان ها و مطلوب ها و حرکت از وضعیت موجود به سمت تغییر شود./935/د103/ج

ارسال نظرات