۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۸۶۹۸۰
آیت الله طبرسی:

وهابیت شناخت درستی از شیعه ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مسأله غدیر را فرصتی برای وحدت و همدلی میان امت اسلامی دانست و تصریح کرد: جریان غدیر متعلق به همه مسلمانان است و باید بدون توجه به حاشیه‌ها مسیر وحدت را پیمود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در جلسه ستاد غدیر استان با بیان این که همه باید تلاش کنند تا فرهنگ اسلامی تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) با اقتدار ادامه یابد، گفت: یکی از راه های تداوم این حرکت گسترش جهانی فرهنگ غدیر است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که همه ما باید به عنوان شیعه خالص علی(ع) با اقتدار در میان حاضر باشیم، گفت: امروز استکبار و وهابیت با کوته فکری و عدم شناخت صحیح از شیعه هجمه ای را علیه شیعیان جهان آغاز کردند.

 

وی با اشاره به این که امروز به برکت اسلام ناب شیعی و حضور ولی فقیه شرایط بسیار امنی در جامعه اسلامی داریم، افزود: متأسفانه شیعیان در دیگر کشورها در وضعیت مناسبی به سر نمی برند که این باید یک هشدار باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما حرف استدلال راجع به حقانیت امیرمؤمنان علی(ع) داریم که باید این استدلال را در جامعه ترویج کنیم.

 


نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت مردمی برگزار کردن برنامه های غدیر تأکید کرد و گفت: غدیر از مردم است و به خود مردم بر می گردد و البته مسؤولان دولت هم باید در کنار مردم از هیچ کمکی دریغ نکنند.

 

وی با بیان این که فرهنگ علوی باید در زندگی فردی و اجتماعی ما نهادینه شود، افزود: خوشبختانه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بستر و زمینه ترویج فرهنگ غدیر در همه بخش های جامعه فراهم شده است.

 

آیت الله طبرسی جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار ترویج فرهنگ علوی در دنیا معرفی کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برای تضعیف جایگاه ایران به عنوان مروج فرهنگ ناب شیعی در جهان از همه تلاش خود استفاده می کنند.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران، غدیر استمرار رسالت پیامبر گرامی اسلام و انبیای الهی دانست و خاطرنشان کرد: غدیر بستری را بقای اسلام و استمرار رسالت پیامبر فراهم کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مسأله غدیر را فرصتی برای وحدت و همدلی میان امت اسلامی دانست و تصریح کرد: جریان غدیر متعلق به همه مسلمانان است و باید بدون توجه به حاشیه ها مسیر وحدت را پیمود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که اگر مسأله غدیر به میان نمی آمد رسالت پیامبر گرامی اسلامی ابتر باقی می ماند، بیان داشت: غدیر به عنوان یکی از موضوعات مهم دین مبین اسلام همواره مورد توجه بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت جهانی شدن غدیر تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تبدیل مسأله غدیر به یک فرهنگ جهانی بهره گرفت.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که جامعه امروز ما باید پیرو فرهنگ علوی باشد، ادامه داد: شناخت ملت های جهان باید نسبت به واقعه غدیر و جریان امامت تقویت شود و این رسالت مهم بر عهده ما است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری جامعه امروز بشری را نیازمند بهره گیری از معارف علوی دانست و تصریح کرد: اگر فرهنگ ارزشمند علوی در دنیا به خوبی نهادینه شود به یقین بسیاری از مشکلات و گرفتاری های امروز بشریت کاهش خواهد یافت.

 

امام جمعه ساری، عید غدیر را یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان دانست و با بیان این که نباید از ظرفیت های معنوی غدیر غافل شویم، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در این ایام در فضاسازی شهری تلاش کنند تا شاهد برگزاری باشکوه مراسم جشن غدیر در استان مازندران باشیم./950/پ202/س

ارسال نظرات