۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۸۷۰۳۷
آیت الله طبرسی:

ملت ایران دیگر اجازه نخواهد داد ایران اسلامی به حیات خلوت آمریکا تبدیل شود

خبرگزار رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به برکت پیروزی انقلاب امروز ایران اسلامی کشوری مستقل و مقتدر است و ملت ایران اسلامی نیز هیچ گاه اجازه نخواهند داد گذشته تکرار شود تا ایران به حیات خلوت استکبار و استعمار جهانی تبدیل شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان مؤوسسه سیدالشهدا، استقلال، آزادی و خودکفایی را افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این افتخار به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.

 

وی با اشاره به این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نظام های سلطه گر ملت ایران را وابسته خود کرده بودند، افزود: آنها همواره القا می کردند که مردم ایران توان تولید و پیشرفت در عرصه علمی را دارند، اما انقلاب اسلامی ایران این القائات بی پایه و اساس را کنار زد و مسیر پیشرفت و تعالی را هموار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از هر ابزاری برای جلوگیری از ارتقای علمی جمهوری اسلامی ایراه به کارگرفتند، تصریح کرد: تهدید، تحریم و حمله نظامی بخشی از تلاش مذبوحانه مستکبران عالم برای تضعیف نظام بود که با تلاش و خودباوری ملت ایران شکست خورد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که طرح ناکارآمد جلوه دادن ایران اسلامی از سوی دشمنان با شکست روبه‌رو شده است، خاطرنشان کرد: دشمن از همان روزهای ابتدایی انقلاب بر طبل ناکارآمد بودن شیوه مدیریت اسلامی در ایران کوبید، اما با نهادینه کردن روح خودباوری از سوی امام راحل در میان ملت بزرگ ایران این توطئه شکست خورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جوانان دانشمند ایران اسلامی عزت و افتخاری دوچندان برای انقلاب و نظام اسلامی به ارمغان آوردند، افزود: این عظمت و بزرگی امروز نظام اسلامی در عرصه جهانی مدیون رهنمودهای امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی ما را به خویشتن خود بازگرداند، گفت: ملت ایران تا قبل از پیروزی انقلاب به استعداد و توانایی خود باور نداشتند، اما امام خمینی‌(ره) روح خودباوری و استعداد را در میان ملت ایران زنده کرد.

 

وی با اشاره به این که امام راحل استعدادهای خفته جوانان ایرانی را در جهت رشد و توسعه کشور بیدار کرد، بیان داشت: امروز در سایه همان استعدادهای درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان کشوری اثرگذار و مقتدر در دنیا حضور دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که غربی‌ها همواره در پی شکار جوانان با استعداد و دانشمند ایرانی بوده و هستند، گفت: متأسفانه برخی دانشمندان ایرانی به دلیل عدم توجه کافی مسؤولان به غرب رفتند.

 

امام جمعه ساری فرار مغزها را خطری برای کشورمان دانست و بیان داشت: مسؤولان وظیفه دارند با شناسایی دانشمندان جوان ایرانی بستر لازم را به منظور رشد و تعالی آنها فراهم کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به نقش سپاه در بخش های مختلف نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که نقش سپاه این نیروی انقلابی و مقدس در هشت سال دفاع مقدس همواره پررنگ و مورد توجه بوده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی در جریان سازندگی و بازسازی خرابی های ناشی ازجنگ تلاش های بی نظیری انجام داده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز نیز سپاه در عرصه های عمرانی حضوری فعال و اثرگذار دارد، افزود: سپاه باید در همه عرصه ها و صحنه ها حضوری فعال داشته باشد، چون اگر حضور سپاه کمرنگ شود ممکن اس نااهلان وارد عرصه شوند.

 

وی عزت و عظمت امروز نظام اسلامی در خاورمیانه و سطح بین المللی را به دلیل نهادینه شدن روحیه شهادت و جهاد در ملت ایران دانست و گفت: وجه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر کشورها فرهنگ شهادت و جهاد است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ایران تا قبل از پیروزی انقلاب حیات خلوتی برای آمریکا و برخی کشورهای غربی بود، تأکید کرد: به برکت پیروزی انقلاب امروز ایران اسلامی کشوری مستقل و مقتدر است و ملت ایران اسلامی نیز هیچ گاه اجازه نخواهند داد گذشته تکرار شود تا ایران به حیات خلوت استکبار و استعمار جهانی تبدیل شود.

 

وی بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های حاکم در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی مهم‌تر از موضوعات جاری در کشور است، چون آنچه که مایه اعجاب ایران اسلامی در دنیا شد همین ارزش‌های ناب بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه را رمز پیروزی و عبور از مشکلات دانست و افزود: رسالت امروز همه مسؤولان و مدیران جامعه اسلامی حرکت در مسیر ولایت است./950/پ202/س

ارسال نظرات