۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۸۷۰۶۵
نماینده خبرگان رهبری:

آمریکا توان استحاله انقلاب اسلامی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مجتهدشبستری تأکید کرد: عزتی که در سایه خون هزاران شهید و ایستادگی چند دهه‌ای ملت در مقابل انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها، جنگ‌ها و ترورها حاصل شده است، به سادگی به دست نیامده که آمریکایی‌ها بخواهند با شعارهای فریبنده به استحاله انقلاب اسلامی ایران بپردازند.
آيت الله مجتهدي شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در جمع طلاب و استادان مدارس علمیه تبریز با بیان این‌که دیپلماسی خارجی کشور بر اساس رهنمودهای رهبری مبتنی بر حکمت، مصلحت و عزت است، اظهار داشت: ملت ایران عزت و عظمت خود را به لبخند‌های سیاسی مقامات آمریکایی نمی فروشد.


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی، عزت را به مردم ایران باز گرداند، خاطرنشان کرد: عزتی که در سایه خون هزاران شهید و ایستادگی چند دهه‌ای ملت در مقابل انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها، جنگ‌ها و ترورها حاصل شده است، به سادگی به دست نیامده که آمریکایی‌ها بخواهند با شعارهای فریبنده به استحاله انقلاب اسلامی ایران بپردازند.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب نسبت به تحرکات دیپلماتیک رییس جمهور و هیأت همراه غیر از چند مورد رضایت داشته و نسبت به مسؤولان نظام خوش‌بین هستند، افزود: حفظ عزت و اتحاد ملی مورد تأکید رهبر انقلاب در دیپلماسی خارجی کشور است، نرمش قهرمانانه باید با بصیرت و نگرش جامع همراه باشد.


وی ادامه داد: طبق فرمایش رهبری، عزت و اتحاد ملی و آرمان های والای نظام از اول انقلاب تا به امروز کشور را حفظ کرده و باید مورد توجه مسؤولان نظام قرار گیرند، مردم ایران به دلیل خود برتربینی، عهد شکنی، غرور و تأثیرپذیری آمریکا از صهیونیست ها هیچ گاه به این دولت اعتماد نکرده و نخواهند کرد.


آیت الله شبستری با بیان این‌که استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ گاه مورد تأیید ملت ایران نبوده است، تصریح کرد: ملت هیچگاه فتنه‌ها و توطئه‌هایی که با حمایت آمریکا و اسرائیل در کشور رخ داده است را فراموش نخواهد کرد، هیچ عقل سلیمی قبول نمی کند که خوی جنایتکارانه دولت ایالات متحده با چند لبخند دیپلماتیک فراموش شود.


نماینده خبرگان رهبری جنگ تحمیلی و حمایت از رژیم بعث در حمله به ایران اسلامی را سند بزرگ جنایتکاری آمریکا علیه ملت ایران دانست و افزود: مردم ایران جنایات آمریکا در کودتای 28 مرداد را فراموش نکرده اند و تغییر لحن اوباما در مورد ایران در دیدار با نتانیاهو بازهم نشان داد که دولت آمریکا قابل اعتماد نیست.


وی با تأکید بر این‌که شعار مرگ بر آمریکا هویت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: به یقین آحاد مختلف مردم با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال که روز مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته، شعار «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر و رساتر از سال های گذشته فریاد خواهند زد./935/پ202/س

ارسال نظرات