۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۸۷۱۶۲
آیت الله طبرسی:

لغزش برخی بزرگان در عرصه حراست از انقلاب تأسف‌بار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز باید شخصیت هایی را تربیت کنیم که از انقلاب و نظام در برابر هجمه های دشمنان دفاع کنند، تصریح کرد: دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی از هر ابزار و توطئه ای استفاده می کند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ظهر امروز در دیدار مسؤولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مازندران با اشاره به این که در شرایطی که همه قدرت های استکباری جهان برای تضعیف دین و معارف اهل بیت(ع) بسیج شده اند تبلیغ دین مبین اسلام کار بسیار مشکلی است، گفت: از صدر اسلام تا امروز دشمنان همواره در جهت خدشه دار کردن اسلام ناب تلاش کردند.

 

وی با اشاره به این که امام راحل با آغاز و پیروزی نهضت انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نسلی را پرورش دادند که با همه توان در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر تجاوز بیگانه از میهن اسلامی دفاع کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این رزمندگان و مدافعان حریم ولایت پای منبر و مسجد نشستند، ادامه داد: تربیت سنتی مکتب امام و انقلاب فرزندانی پرورش داد که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از حریم ولایت دفاع کردند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که هجمه های فرهنگی دشمنان جذابیت های خیره کننده ای دارد، بیان داشت: در برابر این جذابیت‌های خطرناک رسالت تشکل های دینی و مراکز تبلیغی بسیار حساس وحائز اهمیت است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که تبلیغ دین باید با جذابیت و اثرگذاری همراه باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و پیشرفت تکنولوژی اکتفا کردن به تبلیغ سنتی نمی تواند ما را به هدف و مقصود اصلی برساند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که تبلیغ اثرگذار دین نیازمند بهره‌گیری از شیوه‌ها و ابزار نوین تبلیغی است، تصریح کرد: فضای مجازی بستری مناسب برای تبلیغ دین مبین اسلام است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز شبکه‌های ماهواره ای و پایگاه های اینترنتی به صورت شبانه روزی علیه ارزش های دینی ما تبلیغ می کنند، بیان داشت: در این فضای مسموم باید شیوه های تبلیغی خود را کارآمد و توانمند کنیم تا بتوانیم به هدف اصلی خود دست یابیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که موفقیت در فضای تبلیغی نیازمند استقامت و پایداری در برابر مشکلات و سختی ها است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم با کوچک‌ترین بی مهری ها از میدان نبرد خارج شویم به اهداف متعالی خود دست نخواهیم یافت.

 

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه بسیاری از فعالیت های تبلیغی ما در عرصه دینی و فرهنگی از جذابیت کافی برخوردار نیست، بیان داشت: مراکز فرهنگی و دینی باید با انسجام و وحدت رویه هدفی مشخص را تدوین و در جهت رسیدن به آن گام بردارند.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که امروز حرکت در خط و جریان ولایت یک ضرورت و اصل مهم در نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید موضوع ولایت و رهبری به خوبی و به شیوه ای مناسب برای نسل جوان ما تبیین شود.

 

وی با بیان این که تنها شعار ولایت دادن کافی نیست، افزود: ماندن در پای ولایت تا آخرین نفس نشان دهنده تبعیت از ولایت و رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی از بزرگان در صحنه هایی از انقلاب دچار لغزش شدند، افزود: امروز آن شخصیت ها و بزرگان آن اثرگذاری گذشته را در میان مردم ندارند.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که باید نیروهایی تربیت کنیم که پای انقلاب و ولایت استوار باشند و از این جایگاه دفاع کنند، خاطرنشان کرد: ساختن اندیشه کار بسیار مشکلی است که این رسالت مجموعه های دینی وفرهنگی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز باید شخصیت هایی را تربیت کنیم که از انقلاب و نظام در برابر هجمه های دشمنان دفاع کنند، تصریح کرد: دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی از هر ابزار و توطئه ای استفاده می کند.

 

وی با بیان این که خوشبختانه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بستر برای تبلیغ دین کاملاً فراهم است، گفت: باید از ظرفیت های موجود در جهت پرورش نیروهای انقلابی و وفادار به ولایت بهره گیریم.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز رسانه های غربی در اختیار صهیونیست ها است، افزود: هر کلمه ای که بر روی خروجی خبرگزاری های غربی قرار می گیرد باید به تأیید صهیونیست‌ها برسد چون باید با منافع صهیونیست همسو باشد.

 

وی با بیان این که استکبار جهانی برای گرایش مردم به مسیحیت و یهودیت هزینه‌های زیادی انجام می دهد، بیان داشت: ما نباید با برخی کارهای نادرست در افراد نسبت به دین مبین اسلام دلزدگی ایجاد کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سبک زندگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بستر محبوبیت این دو شخصیت بزرگ را در دنیا فراهم کرد، تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری اگر زندگی ساده ای نداشتند نمی تواند قلوب ملت های دنیا را تسخیر کنند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که روحانیت حزبی نیست بلکه روحانیت فوق حزب است، افزود: متأسفانه برخی بزرگان این عرصه دچار لغزش شدند و جایگاه مردمی خود را از دست دادند./950/پ202/س

ارسال نظرات