۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۸۷۴۴۱

بازدید طلاب رسانه‌ای و اهل قلم از خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ طلاب شرکت کننده در کارگاه‌های تجربی نشریات حوزوی صبح امروز از خبرگزاری رسا بازدید کردند.
بازديد از خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب رسانه ای شرکت کننده در دوره کارگاه‌های تجربی نشریات حوزوی که به مدت چهار روز در قم در حال برگزاری است صبح امروز با حضور در خبرگزاری رسا با روند تولید و انتشار اخبار حوزوی آشنا شدند.


حجت الاسلام فاطمی نیا، از مسؤولان برگزاری این دوره در حاشیه این بازدید به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: واحد فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه برای بالا بردن سطح کیفی و کمی نشریات حوزوی که به همت طلاب مدارس علمیه تولید و منتشر می شود کارگاه چهار روزه ای را در اردوگاه ولایت قم برگزار کرد.


وی افزود در این دوره حدود 70 نفر از طلاب فعال در نشریات مدارس علمیه کشور از همه استانها حضور دارند و با مباجثی نظیر خبرنویسی، یادداشت نویسی، گزارش نویسی، نویسندگی و ویرایش متن، روش تحلیل، چگونگی تولید نشریه دیواری و گرافیک نشریات آشنا می شوند.


حجت الاسلام فاطمی نیا بیان داشت: این دوره صبح روز عید سعید قربان با سخنرانی آیت الله بهشتی آغاز شد و عصر فردا 27 مهر با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی پایان می پذیرد.


گفتنی است، همزمان با دوره کارگاه‌های تجربی نشریات حوزوی، دو دوره بصیرت افزایی طلاب و سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری نیز با حضور حدود 300 طلبه از سراسر کشور به همت مغاونت تهذیب حوزه در اردوگاه ولایت قم در حال برگزاری است./916/پ203/ع

ارسال نظرات