۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۸۷۴۴۲
آیت‌الله علما:

شعار مرگ بر آمریکا از محکمات انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمانشاه گفت: شعارهای انقلاب چیزی نیست که بتوان آن را حذف کرد یا تغییر داد چون ریشه در اعتقادات مردم دارد.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: این روزها برخی ها از زبان امام راحل مطالبی می گویند که به هیچ عنوان قابل اعتنا نیست بلکه سخنان امام راحل طبق دستور خود بنیانگذار انقلاب اسلامی از منابع موجود و ثبت و ضبط شده باید بیان شود، باید بدانیم ما یک محکماتی در انقلاب داریم که باید باقی بماند.


وی ادامه داد: شعارهای مردم از محکمات انقلاب است که یکی از اصلی ترین آنها همین شعار مرگ بر آمریکا است که حضرت امام خمینی (ره) نیز فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.


آیت الله علما تأکید کرد: امروز جهان اسلام و کشورهای مظلوم عالم هر اندازه که اختلاف و نا امنی تحمل می کنند از باطن پلید آمریکا است که بنیانگذار انقلاب اسلامی با تعریفی بی نظیر از آن فرمودند ذات آمریکا بر پایه دشمنی با اسلام است.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: در عین حال که رهبر فرزانه انقلاب اجازه فرمودند در موضوعات دیپلماتیک یک‌سری اقدامات انجام شود، دائما تذکر می‌دهند که مراقب باشید و آگاهانه و با تدبیر عمل کنید، ایشان همچنین تصریح کردند که رویارویی آمریکا با اسلام یک رویارویی بنیادین است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: آمریکا 60 سال است که به مردم ایران ظلم می‌کند و حالا اصرار به اعتمادسازی دارد، ابتدا این دولت آمریکا است که می بایست اعتمادسازی کند، و مردم ایران اسلامی در طول عمر با برکت نظام اسلامی با تجربه و آگاه شد اند و با تهدیدهای آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کنند.


وی افزود: اگر بنا باشد بی عدالتی های دنیا از بین برود باید از سازمان ملل که در واقع فلسفه وجودیش حمایت از عدالت در جهان است شروع شود و در قدم اول تبعیض ها از این سازمان برداشته شود، همه کشورهای عالم در سازمان ملل عضو هستند اما معدودی از آنها به تعداد انگشتان دست می توانند برای جهان تصمیم بگیرند و یک قانون را وتو کنند یا به تصویب برسانند که این موضوع سر منشأ بسیاری از بی عدالتی هااست.


امام جمعه کرمانشاه به اول آبان ماه سالروز شهادت حاج آقا مصطفی فرزند گرامی امام راحل اشاره کرد و ایشان را مجتهد و فیلسوف شایسته‌ای عنوان کرد که شهادتش موجب پیروزی انقلاب شد.


آیت الله علما خاطرنشان کرد: 24 لغایت 30 مهر ماه هفته پیوند اولیا و مربیان است، رمز موفقیت دانش آموزان پیوند خانواده و مربیان مدرسه است، والدین حتما با مدارس و دانشگاه‌ها در ارتباط باشند و از نظارت بر فرزندان خود غفلت نکنند./967/پ202/ب

ارسال نظرات