۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۸۷۵۴۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی به افسانه ابرقدرتی آمریکا پایان داد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی به افسانه ابرقدرتی آمریکا پایان داد، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر و بلا منازع در عرصه بین المللی تبدیل شده است و این مسأله برای آمریکایی ها قابل تحمل نیست.
امام جمعه نوشهر

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران بر ضرورت دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران در مذاکرات گروه 5+1 تأکید کرد و گفت: ملت بزرگ ایران هیچ از حقوق به حق خود در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نخواهد آمد.

 

وی با بیان این که دانشمندان جوان بسیاری در این راه به شهادت رسیدند، افزود: همه در برابر خون های پاک شهدا مسؤول هستیم و باید از آرمان های مورد نظر این شهیدان با اقتدار دفاع کنیم.

 

امام جمعه نوشهربر ضرورت استقامت و پایداری در موضوع هسته ای تأکید کرد و گفت: نباید در برابر زیاده خواهی های چند کشور مستکبر غربی کوتاه بیاییم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری هیچ گاه چیز زیاد تری از آن چه که در معاعده های بین المللی وجود داشته نخواسته است، خاطرنشان کرد: همه تلاش و ایستادگی ملت ایران دفاع از حقوق به حق خود در موضوع هسته ای است.

 

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که غربی ها باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه با تهدید و تحریم از حقوق به حق خود کوتاه نخواهند آمد، بیان داشت: دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای حق طبیعی همه ملت ها به ویژه ملت ایران است.

 

مدیر حوزه علمیه نوشهر با اشاره به این که آمریکا و هم پیمانانش تلاش می کنند با تشدید تحریم ها علیه ملت ایران بستری را برای یک نارضایتی عمومی در جامعه فراهم کنند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان هوشیار و آگاه تر از همیشه در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند و از منافع انقلاب و نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای فشار به ملت بزرگ ایران است، بیان داشت: آمریکا و غربی ها از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب توطئه افکنی علیه ملت ایران را آغاز کردند و تا به امروز نیز همچنان با ابزارهای مختلف ادامه داده اند.

 

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات آنها در منطقه و جهان بر هم خورد، ادامه داد: انقلاب اسلامی دست های پلید و غارت گر آمریکا و ایادی استکباری را از ثروت و منابع ملت بزرگ ایران قطع کرد.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ثروت ملت ایران از سوی چند کشور غربی به ویژه آمریکا غارت می شد، بیان داشت: امام راحل با آغاز و پیروزی نهضت عظیم اسلامی ایادی استعمار و استکبار را از کشور بیرون کردند.

 

عضو شورای استانی حوزه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی به افسانه ابرقدرتی آمریکا پایان داد، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر و بلا منازع در عرصه بین المللی تبدیل شده است و این مسأله برای آمریکایی ها قابل تحمل نیست.

 

حجت الاسلام مشایخ در بخش دیگری ازسخنان خود به روند مذاکرات ژنو اشاره کرد و با بیان این که با یک دور جلسه و مذاکره مشکلات حل و فصل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: باید منتظر دور جدید مذاکرات و عملکرد غربی ها در برابر پیشنهاد جمهوری اسلامی باشیم.

 

وی با بیان این که غربی ها نمی خواهند ملت ایران در صنعت هسته ای پیشرفت کند، ادامه داد: همه تلاش های آمریکا و کشورهای اروپایی در چند سال اخیر جلوگیری از پیشرفت ملت ایران در عرصه های مختلف به ویژه صنعت هسته ای بوده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که دوره کدخدایی آمریکا و چند کشور اروپایی در دنیا به اتمام رسیده است، تصریح کرد: دیگر این چند کشور نمی توانند برای ملت های دنیا تصمیم بگیرند به همین دلیل تلاش می کنند مانع از پیشرفت و اقتدار کشورها شوند./950/ت302/س

ارسال نظرات