۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۸۷۸۸۸

ابراز تاسف آیت‌الله موسوی اردبیلی از رواج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با ابراز تاسف از ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، اظهار امیدواری کرد که افراد توانمند و شایسته بتوانند جامعه را اصلاح کنند.
آيت الله موسوي اردبيلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید صبح امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرچک، گفت: امیدواریم عنایت خداوند شامل حال شما شود تا بتوانید برای خدمت به مردم مفید باشید.
وی با بیان این‌که در همه کارها باید خدا را مد نظر قرار داد، ابراز کرد: مسؤولان شهرستان قرچک بدانند که اگر از ابتدا درست رفتار کنند و به فکر خدمت به مردم باشند می توانند آینده خوبی را برای این شهرستان رقم بزنند.
این مرجع تقلید ادامه داد: اگر مسؤولان خدمت به مردم را در نظر داشته باشند مردم نیز برای موفقیت آنها دعا خواهند کرد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، گفت: انسان باید بداند که عالم محضر خداست و اگر خدا را خوب بشناسد دنیا و آخرتش آباد می‌شود.
حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی بر ضرورت قدردانی از نعمت‌های الهی تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید بدانند که خدا از آنها چه خواسته و در صدد اجرایی کردن آنها برآیند.
این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت دین داری، افزود: انسان باید بداند که چه چیزهایی او را از دین خارج می‌کند و سراغ آنها نرود.
حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با بیان این‌که امروز جامعه فاسد است، اظهار کرد: اما خوشبختانه افرادی هستند که بتوانند اوضاع جامعه را اصلاح کنند./927/پ202/ج
ارسال نظرات