۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۸۸۰۳۱
آیت الله موسوی جزایری:

قدرت جمهوری اسلامی به سبب وجود ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: قدرت مندی نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب وجود ولایت فقیه و قرار گرفتن عالم دینی در رأس امور آن است.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز، با حضور در آیین عمامه گذاری 12 نفر از طلاب حوزه علمیه باب الحوائج اهواز، اظهارداشت: لباس روحانیت لباس سربازی امام زمان(عج) و حوزه های علمیه اردوگاه های آن امام همام است که در آنها علمای ربانی، مجتهدان و فقهایی که بتوانند از حریم ولایت اهل بیت(ع) دفاع کرده در برابر خطرات سینه سپر کنند و امنیت دینی را برای جامعه به وجود آورند، تربیت می شود.

وی افزود: در چند سال گذشته به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، حوزه های علمیه بسیاری در خوزستان راه اندازی شده و اهواز نیز به سبب افزایش تعداد حوزه های علمیه به دارالعلم تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان حوزه علمیه استان را حوزه ای موفق و پویا معرفی کرد و اظهارداشت: در اهواز حوزه های بسیاری بنا شده که دارای علمای زحمت کش، متدین، دین باور و با فضیلتی هستند که همراه با درس خود به مردم نیز خدمت می کنند.

استاد عالی حوزه علمیه تصریح کرد: حوزه علمیه باب الحوائج(ع) اهواز در رده نخست به لحاظ پرورش طلبه های با استعداد در این شهرستان است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به برکات وجود حوزه علمیه و مساجد فعال در شهر ها و روستاها گفت: اگر در محله، شهر و یا روستایی مسجد و یا مدرسه علمیه فعالی وجود داشته باشد آن منطقه عطر و بوی خاصی به خود خواهد گرفت و فساد، فحشا، غرب زدگی و گروهک های فاسد را که برای دین از گرگ و هر حیوان درنده ای خطرناک تر هستند وجود نخواهد داشت.

قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب وجود ولایت فقیه است

وی به اعتراف دشمن درباره قدرتمند بودن ایران اشاره کرد و افزود: قدرت مندی نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب وجود ولایت فقیه و قرار گرفتن عالم دینی در رأس امور است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اگر قطار انقلاب بخواهد از ریل خارج شود ولی فقیه از انحراف آن جلوگیری خواهد کرد و ضرورت دارد که به سبب این نعمت بزرگ خداوند را شاکر باشیم.

مؤسس شبکه الاهواز با اعلام این که دشمنان می خواهند چهره ای عقب مانده از خوزستان را در چشمان مردم منطقه به نمایش بگذارند، اظهارداشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می خواهند از خوزستان و اهواز چهره ای عقب مانده و خراب را به نمایش بگذارند و حال آنکه امن ترین کشور منطقه با توجه به مواضع ضد آمریکایی و صهیونیستی ایران است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان از تلاش های حجج الاسلام سعید دسمی و  امین ذولفقاری، مدیر حوزه علمیه باب الحوائج اهواز به سبب مدیریت قوی و تلاش در زمینه تربیت طلاب قدردانی کرد./9462/پ202/غ

ارسال نظرات