۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۸۸۰۹۴
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

آمریکا و سرویس های جاسوسی استکبار پشت صحنه حادثه تروریستی سراوان هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سراوان گفت: این اقدامات ناشی از حمایت آمریکا، جاسوسان بین المللی و برخی کشورهای منطقه از افراطیون است.
آيت الله عباسعلي سليماني آيت الله سليماني نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان حجت الاسلام و المسلمين عباسعلي سليماني نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حادثه تروریستی سراوان، ریشه این گونه اقدامات را حمایت‌ آمریکا،‌ جاسوسان بین المللی و برخی کشورهای منطقه از تفکرات افراطی دانست و اظهار داشت: برادر کشی در اسلام حرام است اما برخی با القای تفکرات افراطی مسلمانان را به جان یکدیگر می اندازند.

وی افزود: افراطی‌ها با بیان حرف‌های بی اساس و بی هویت تحت عنوان مذهب موجب انجام چنین جنایاتی می شوند؛ آنها می گویند اگر یک شیعه را بکشید ثواب این عمل راهیابی بهشت است؛ برخی افراد فریب خورده در داخل کشور نیز تحت تأثیر این القائات قرار گرفته و روحیه افراطی پیدا می کنند و نهایتا عامل این جنایات می شوند.

امام جمعه زاهدان گفت: پس از ماجرای تاسوعای چابهار ده‌ها بار تصمیم به انجام عملیات تروریستی داشتند که موفق نشدند؛ بی‌شک با ریخته شدن خون این شهدای مظلوم و آرمان‌های بلند نیروهای امنیتی این جنایات در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با تأکید براین که نظام در برابر این اقدامات کارهای شتاب زده انجام نمی دهد، ابراز داشت: ما هیچ گاه برای مقابله به مثل در پی کشته شدن مردم خود دست به آدم کشی نخواهیم زد؛ تحمل و ظرفیت نظام ما بسیار بالا است.

آیت الله سلیمانی با ابراز امیدواری از این که هرچه زودتر اشرار در کشور ما ریشه کن شوند، گفت: ما مطمئن هستیم که به زودی نظام اسلامی با تعقیب جدی خود قاتلان این جنایت را به دست سیستم قضایی کشور خواهد سپرد.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سراوان آن را اقدامی زشت و غیر انسانی توصیف کرد و اظهار داشت: این ضایعه را به امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و هم‌رزمان این عزیزان تسلیت می گوییم./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات