۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۸۸۲۴۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برخی با سخنان نسنجیده به دنبال ایجاد امید کاذب در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این‌که آمریکا هیچگاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی‌دارد، ایستادگی بر اصول و ارزش‌های را راه مقابله با استکبار جهانی دانست و از کسانی که با سخنان نسنجیده سبب دلگرمی دشمن و برخی افراد خود فروخته داخلی می‌شوند انتقاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ 13 آبان را روز استکبار ستیزی خواند و بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز تأکید کرد.
وی با اشاره به گفته برخی در سال‌های گذشته که روز 13 آبان، استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا را مسأله‌ای مباح تلقی می‌کردند، تصریح کرد: حضور هرچه باشکوهتر در راهپیمایی 13 آبان به عنوان یک امر واجب باید مورد توجه همه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این‌که راهپیمایی روز 13 آبان نباید محدود به دانش آموزان و جمع خاصی شود، خواستار حضور فراگیر و همگانی مردم در این روز شد و گفت:‌ البته مردم با بصیرت ایران اسلامی همیشه مهیای حضور در مراسم‌های دشمن شکن هستند.
امام جمعه شهر کرد با اشاره به سابقه تاریک آمریکا نزد ملت ایران، اظهار کرد: ملت ایران دشمن خود را به خوبی می‌شناسد و هیچ‌گاه شیطنت‌ها و خیانت‌های آمریکا را فراموش نخواهد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با انتقاد از کسانی که با سخنان نسنجیده امیدهای کاذبی را در برخی افراد بوجود آوردند، گفت: مردم ایران هیچگاه به آمریکا اطمینان نکردند و می‌دانند که نمی‌شود به آنها دل بست.
وی با تأکید بر این‌که آمریکا دشمن ملت ایران است و دست از دشمنی خود بر نمی‌دارد، ابراز کرد: آمریکا دست از مواضع خود علیه ایران بر نمی‌دارد و با ما کنار نمی‌آید مگر این‌که ما دست از ارز‌ش‌ها و انقلاب برداریم.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که تا زمانی که ما بر اصول پایبند هستیم، قطعا آمریکا با ما کنار نخواهد آمد، گفت: مردم به خوبی این مسأله را می‌دانند و قطعا با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان دین خود را به انقلاب ادا و پاسخ محکمی به استکبار جهانی خواهند داد./927/ت302/ج
ارسال نظرات