۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۸۸۲۷۱
در دیدار اعضای شورای شهر مطرح شد؛

تاکید آیت الله موسوی اردبیلی بر تعامل نهادهای اجرایی قم برای بهبود خدمات رسانی به مردم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با بیان این‌که ورودی‌های شهر قم باید ساماندهی شود، گفت: در حال حاضر این ورودی‌ها ظاهری زیبنده ندارد و به نوعی زننده است.
آيت الله موسوي اردبيلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی‌اردبیلی، امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، با اظهار تشکر و قدردانی از زحمات شورای شهر و شهرداری جهت فعالیت در آبادانی شهر قم، گفت: شهر کریمه اهل‌بیت(ع) با توجه به حضور زائران کثیر نیاز به آبادانی بسیار دارد.
وی با بیان این‌که شورای شهر و شهرداری باید تلاش خود را وقف آبادانی شهر قم کنند، افزود: اعضای شورای شهر باید با شناسایی صحیح وظیفه خود در این راستا حرکت کنند.
این مرجع تقلید اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده شهر مقدس قم ورودی‌های این شهر است که متأسفانه در حال حاضر ظاهری زیبنده ندارد و به نوعی زننده است و این معظلی برای شهر قم محسوب می‌شود که باید برطرف گردد.
حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی ادامه داد: مشاهده و وجود اماکن زننده در شهری مثل قم امری ناپسند است که جا دارد شورای شهر و شهرداری قم نسبت به برطرف‌کردن این قضیه اقدامات لازم را انجام دهند و ظاهر شهر را به گونه‌ای زیباسازی کنند که مسافران و زائران با صحنه‌های خوی در سطح شهر مواجه شوند.
وی با اشاره به کیفیت آب قم، خاطرنشان کرد: باید برای یکسانی کیفیت آب قم در همه مناطق تلاش صورت گیرد چون این حق مردم است که به صورت یکسان و مساوی از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند.
این استاد برجسته حوزه علمیه ابراز داشت: حرکت مؤثر و سازنده در شهر قم نیازمند همکاری و تلاش همه نهادها و ادارات با شهرداری و شورای شهر است که امید داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد زیبایی‌ها سازندگی‌های خوبی در خور شأن شهر قم باشیم.
وی با بیان این‌که کارهای خوبی در سطح شهر قم انجام شده، تصریح کرد: شهر قم قابلیت و بستر کارها و فعالیت‌های بیشتر و بهتر را نیز دارد و این امر در گرو حرکت و فعالیت بیشتر شورای شهر و شهرداری است.
گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام آتش‌زر، رییس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از اعضا به تشریح فعالیت‌های شورای اسلامی پرداختند./907/پ202/ج
ارسال نظرات