۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۸۸۲۷۹
در همایش همایش طلیعه حضور ویژه طلاب خواهر استان البرز انجام شد؛

توصیه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به طلاب خواهر

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: در هر جامعه‎ای که فساد توسعه یابد لزوم فعالیت حوزه علمیه و طلبه پررنگ‌تر می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی مفسر قرآن و استاد اخلاق در همایش طلیعه حضور که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با تاکید بر خلوص نیت در علم‌آموزی به طلاب اظهار داشت: طلبه‌ای که علمی را فرا می‌گیرد باید به نیت استفاده از آن توجه داشته باشد، چرا که مهم‌ترین شرط در مقبولیت کاری در نزد خدا این است که با نیت الهی انجام گرفته باشد.
مسؤول ستاد اقامه نماز کشور گفت: فردی که وقت خود را صرف فراگیری علمی می‌کند باید اطمینان حاصل کند که آموختن آن علم مشکلی از مشکلات جامعه را حل می‌کند.
وی افزود: علم آموزی امری مداوم و پیوسته است و هرگز به پایان نمی‌رسد، بنابراین افراد نباید تصور کنند که با طی کردن مدارج علمی و گرفتن مدرکی خاص در علمی متخصص می‌شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی وجود ولایت فقیه در کشور را سرمایه‌ای برای آحاد ملت برشمرد و گفت: در همه دنیا فردی وجود دارد که تصمیمات نهایی و مهم کشور را اتخاذ می‌کند و این فرد در جامعه ما فردی عالم و فرهیخته و مسلط به امور اسلامی است.
وی گفت: حرکت در مسیر ولایت و رهبری مهمترین رمز سعادت کشور است و مردم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانند آینده‌ای روشن برای ایران رقم بزنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات