۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۸۸۲۹۶
سردار نقدی:

آنها که تلاش می‌کنند شعار «مرگ بر آمریکا» را ممنوع کنند از سرنوشت شاه عبرت بگیرند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنها که تلاش می‌کنند تا شعار «مرگ بر آمریکا» را ممنوع کنند، از سرنوشت شاه عبرت بگیرند زیرا این کار رژیم پهلوی بود که بسیار تلاش کرد و همه مأموریتش این بود که ملت «مرگ بر استکبار» نگویند و مقابل مستکبرین نایستند.
سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران، دفاع مقدس را پر افتخارترین برگ تاریخ برای ملت ایران و همه ملت‌های آزادی‌خواه دانست و گفت: سراغ نداریم که ملتی در برابر همه ابرقدرت‌های شرق و غرب، همزمان بایستد و سربلند و پیروز شود.

وی با اشاره به وجود 120 غرفه و عرضه شش هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه، اقدامات تحقیقاتی و پژوهشی انجام شده در زمینه دفاع مقدس را قطره کوچکی از دریای بزرگ معارف دفاع مقدس ارزیابی کرد و افزود: این حجم کار انجام شده در زمینه دفاع مقدس می‌تواند همه آزادی‌خواهان جهان را سال‌های سال‌ سیراب کند و به آنها نشاط و روحیه اعتقاد و باور عطا کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این‌که همه باید کمک کنند تا گنجینه دفاع مقدس را استخراج و به نسل آینده منتقل کنیم، ابراز داشت: هر نویسنده، شاعر، فیلم‌ساز و ناشری که اثری درباره دفاع مقدس تولید نکرده است، ناقص است و از بزرگ‌ترین حادثه و حماسه ملت خود بی‌بهره مانده است.

ملت ایران راه شهدا را نیمه تمام نخواهند گذاشت

نقدی با بیان این‌که امروز راه شهدا نیمه تمام است، اظهار داشت: ملت ایران راه شهدا را نیمه تمام نخواهند گذاشت و تا محو کامل استکبار از عالم نخواهند نشست و این پیام بزرگ امام و شهدا است.

واکنش سردار نقدی به طرح حذف شعار «مرگ بر آمریکا»

وی با اشاره به طرح حذف شعار «مرگ بر آمریکا»، گفت: امروز عده‌ای خودباخته، افراط‌گرا و تفریط‌گرا وقاحت را به‌جایی می‌رسانند که بیایند به ملت ایران توهین کنند و با دروغ‌گویی و فریب مردم بخواهند که شعار راهبردی خود «مرگ بر استکبار و آمریکا» را کنار بگذارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آنها که تلاش می‌کنند تا شعار «مرگ بر آمریکا» را ممنوع کنند، از سرنوشت شاه عبرت بگیرند زیرا این کار رژیم پهلوی بود که بسیار تلاش کرد و همه مأموریتش این بود که ملت «مرگ بر استکبار» نگویند و مقابل مستکبرین نایستند.

نقدی تأکید کرد:‌ آنها که می‌خواهند پا جای پای شاه بگذارند، بدانند ملت ما پا جای پای شهدا می‌گذارند و از آنها آموختند که پرچم «لا اله الا الله محمدرسول‌الله» را در تمام عالم به اهتزار دربیاورند./956/پ202/ج

 

ارسال نظرات