۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۸۸۳۳۲
آیت‌الله علوی گرگانی:

مسؤولان با پرهیز از خرج‌های بیهوده به فکر وضعیت اقتصادی مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم ها، مردم ایران را مردمی نجیب دانست و گفت: مسؤولان باید دلسوزانه برای مردم کار کنند و با پرهیز از خرج‌های آنچنانی امکانات تأمین اجتماعی را بالا برده تا این امکانات در جهت خدمت به مردم صرف شود.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرعامل و اعضای سازمان تأمین اجتماعی، با بیان این‌که رضایت خدا در رضایت مردم قرار داده شده است، گفت: امیدوارم خدمات تأمین اجتماعی به گونه‌ای باشد که مردم از شما راضی باشند.
وی با تأکید بر این‌که تأمین اجتماعی از نهادهایی است که می‌تواند رضایت مردم را به دست بیارود، ابراز کرد: خدمت به طبقات محروم جامعه که سر و کار بیشتری با تأمین اجتماعی دارند از توفیقات بزرگ الهی است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به روایات فقر و بیماری را سبب یأس و نا امیدی مردم دانست و اظهار کرد: امروز چشم امید چنین افرادی به تأمین اجتماعی است که با آنها یاری برساند.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که دعای مردم به ویژه مستضعفان جامعه همراه خدمت‌گذاران است، افزود: اگر به درستی به مردم خدمت شود آنها بهترین دعا گو هستند و مسؤولان تأمین اجتماعی این فرصت را به دست آورده‌اند تا دعای خیر مردم نصیبشان شود.
وی با اشاره به آیات قرآن ثواب دنیا و آخرت را در گرو خدمت خالصانه به مردم ذکر کرد و گفت: تأمین اجتماعی با انجام درست مسؤولیت‌ها و خدمت صادقانه به مردم می‌تواند مصداق ثواب دنیا و آخرت باشد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه مسؤولان تأمین اجتماعی را به دوری از اسراف و تجمل‌گرایی توصیه کرد و ابراز داشت: باید از خرج‌های زائد و اسراف دوری کنید چون امروز جامعه با مشکلات زیادی مواجه است
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که مردم ایران بسیار نجیب هستند، اظهار کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی و تحریم‌ها، مردم زیر سایه دین، رهبری و مراجع تقلید آبروی نظام را حفظ می‌کنند، چون می‌دانند دشمن منتظر فرصت است.
وی تصریح کرد: مسؤولان باید دلسوزانه برای مردم کار کنند و با پرهیز از خرج‌های آنچنانی امکانات تأمین اجتماعی را بالا برده تا این امکانات در جهت خدمت به مردم صرف شود./927/پ202/ج
ارسال نظرات