۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۸۸۳۳۸
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

93 هزار طلبه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان این‌که 93 هزار نفر از طلاب تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، گفت: 30 هزار نفر از طلاب قم و 60 هزار نفر از طلاب سایر نقاط کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.
نوربخش مديرعامل سازمان تأمين احتماعي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی، با اشاره به قرارد تأمین اجتماعی با مرکز خدمات حوزه‌ علمیه، گفت: در حال حاضر 93 هزار نفر از طلاب تحت پوشش تأمین اجتماعی که 30 هزار نفر در قم و 60 هزار نفر در سایر نقاط کشور تحت پوشش هستند.
وی با بیان این‌که سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه‌ای، نصف جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است، ابراز کرد: افراد تحت پوشش سازمان از مستضعف‌ترین افراد جامعه هستند.
نوربخش با اشاره به خدمات سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: خدمات سازمان از قبل از تولد، در زمان حیات و پس از مرگ است و این خدمات آثار خوبی بر وضعیت معیشتی و درمان افراد تحت پوشش دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان این‌که رسالت تأمین اجتماعی در نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت است، افزود: این امر تلاش مسؤولان تأمین اجتماعی را بیشتر می‌کند و قطعا در این مسیر سخت، استفاده از رهنمودهای مراجع بسیار تأثیرگذار است.
وی با اشاره به این‌که سازمان تأمین اجتماعی هدفش رضایت‌مندی مردم است، گفت: اگر وضعیت معیشتی افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی ارتقاء پیدا کند قطعا دلبستگی آنها به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.
نوربخش با بیان این‌که منابع اصلی مالی سازمان از میان مردم جمع‌آوری می‌شود، گفت: سعی داریم در شرایط اقتصادی موجود اقداماتی صورت گیرد تا فشاری بر مردم وارد نشود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به قرارداد وزارت رفاه با تأمین اجتماعی، ابراز کرد: با این قرارداد بسیاری از داروهای بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفته‌ است.
وی با بیان این‌که سازمان تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها بدهی ندارد، اظهار کرد: سعی شده مبالغی که مردم در بحث دارو از جیب پرداخت می‌کنند کاهش پیدا کند و اعتبار دفترچه‌ها نیز افزایش یابد.
نوربخش با اشاره به این‌که در گذشته قانونی وجود داشت که فرزندان سوم به بعد باید مبالغی اضافه را برای درمان پرداخت می‌کردند، ابراز کرد: این بند قانونی برداشته شده و از این به بعد مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بازدید از مرکز بیمارستانی امام رضا(ع) قم را از برنامه‌های مهم این سازمان در این سفر دانست و گفت: امیدواریم این بیمارستان با حداکثر ظرفیت خود به خدمت رسانی به مردم قم بپردازد./927/پ202/ج
ارسال نظرات