۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۸۸۳۹۲
در پیامی مشترک؛

امام جمعه و استاندار کرمانشاه درگذشت آیت الله جلیلی را تسلیت گفتند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی در گذشت آیت‌الله عبدالجلیل جلیلی‌کرمانشاهی را به عموم مردم استان تسلیت گفتند.
آيت الله عبدالجليل جليلي کرمانشاهي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و حجت‌الله دمیاد استاندار کرمانشاه امروز در پیام مشترکی درگذشت آیت‌الله عبدالجلیل جلیلی‌کرمانشاهی را به عموم مردم استان کرمانشاه تسلیت گفتند.

 

در این پیام آمده است: حضور علما و مجتهدین در هر دیاری موجب نگاه ویژه خداوند تبارک و تعالی به آن سامان است و فقدان چنین پایه‌های استوار تقوی و ایمان، ضایعه‌ای اسفناک و ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر محسوب می‌شود.

 

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید درگذشت اسوه علم و ایمان، عالم مجاهد حضرت آیت‌الله حاج شیخ عبدالجلیل جلیلی‌کرمانشاهی که سرآمد علمای منطقه غرب کشور به‌خصوص استان کرمانشاه و فرزند جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ عبدل‌الهادی جلیلی بوده‌اند، موجب تالم و تاثر مردم متدین استان، به‌ویژه جامعه روحانیت شد.

 

این پیام تصریح می‌کند: اینجانبان ضمن عرض تسلیت به علما، روحانیان و حوزه‌های علمیه استان و همچنین بیت شریف آن فقید سعید و ارادتمندان، برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم./901/د102/ب

ارسال نظرات