۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۸۸۴۹۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

آمریکا از خیانت به همپیمانانش دریغ نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین لطفی یوم الله 13 آبان را یاد آور رهایی ملت بزرگ ایران اسلامی از سلطه جهانخواران دانست و گفت: آمریکا حتی به متحدان خود خیانت می کند و با زشت ترین عمل جاسوسی و کنترل شنود تلفن سران اروپا مرتکب بزرگترین خیانت و زشت ترین کارها شده است.
لطفي

به گزارش خبرگزاری رسا از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، در دیدار هیئت های مذهبی استان، با اشاره به این که یوم الله 13 آبان یادآور فریادهای حق طلبانه امام(ره) و مردم ایران اسلامی علیه زورگویی های آمریکاست، اظهار کرد: مردم ایرانی اسلامی در روز تاریخی یوم الله 13 آبان برای پاسخ به ادبیات زشت، اهانت آمیز و مستکبرانه سران صهیونیستی رژیم آمریکا در همه شهرها و بخش های کشور فریاد مرگ بر استکبار سر خواهند داد.

 

وی شرکت در راهپیمایی 13 آبان را یک وظیفه دینی و انقلابی عنوان کرد و افزود: باید بدانیم که رژیم آمریکا هرگز دشمنی با ملت ایران را کنار نگذاشته و این هم به دلیل آرمان ها بلند اسلامی و ضد استکباری امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ملت غیور ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان این که مردم بایستی همواره بدانند که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: آمریکا حتی به متحدان خود خیانت می کند و با زشت ترین عمل جاسوسی و کنترل شنود تلفن سران اروپا مرتکب بزرگترین خیانت و زشت ترین کارها شده است.

 

وی، در پایان از عموم ملت سرافراز ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند./916/د101/س

ارسال نظرات