۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۸۸۵۵۰
آیت‌الله ملکوتی:

عاشورا باید از تحریف، انحراف و خرافات دور نگه داشته شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله ملکوتی بر ضرورت هرچه با شکوهتر برگزار شدن مراسم ماه محرم تأکید کرد و گفت: مسأله عاشورا باید از تحریف، انحراف و خرافات حفظ شود.
آيت الله مسلم ملکوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله مسلم ملکوتی پیش از ظهر امروز در دیدار دبیران و اساتید آموزش و پروش اردبیل، تبریز و تهران، با اشاره به اهمیت مسأله امامت و ولایت در قرآن، امامت را تکمیل کننده دین دانست.
وی با اشاره به شبهه وهابیت مبنی بر تعدد قرآن در میان شیعیان، ابراز کرد: قرآن نزد امامیه با قرآنی که در اختیار علما و بزرگان اهل سنت است، تفاوتی ندارد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه بر ضرورت هرچه با شکوهتر برگزار شدن مراسم ماه محرم تأکید کرد و خطاب به مداحان و خطبا، اظهار کرد: مسأله عاشورا باید از تحریف، انحراف و خرافات حفظ شود.
حضرت آیت‌الله ملکوتی تأکید کرد: شخصیت امام حسین(ع) مورد محبت و توجه ویژه پیامبر اسلام بوده و این امر در منابع اهل سنت نیز فراوان ذکر شده است.
وی با بیان این‌که امنیت و آسایش امروز ما مرهون ولایت فقیه است، افزود: تبعیت از ولایت فقیه امری واجب است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد./927/پ202/ج
ارسال نظرات