۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۸۸۵۹۲
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور:

فقه شیعه می‌تواند الگویی مناسب از سبک زندگی اسلامی را به جهان عرضه کند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به این‌که چهره شایسته زن شیعه باید به بشر ارائه شود، گفت: فقه شیعه می‌تواند الگویی مناسب از سبک زندگی اسلامی ایرانی را به جهانیان عرضه کند.
مولاوردي معاون امور زنان و خانواده رييس جمهور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور بعد از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی، با سنگین ارزیابی کردن کار معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: نهادهای گوناگون برای بهتر انجام شدن امور باید به این معاونت کمک کنند.
 
وی با بیان این که جمهوری اسلامی داعیه‌دار اداره امور بر اساس فقه شیعی است، ابراز کرد: ما باید بتوانیم الگویی کامل در همه زمینه‌ها به جهانیان ارائه کنیم.
 
مولاوردی با اشاره به این‌که جایگاه زنان در جهان استتحکام ندارد، اظهار کرد: متأسفانه جامعه ما نیز دارد به این سمت می‌رود و باید چاره‌ای برای این مشکل پیدا کنیم.
 
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ادامه داد: متأسفانه امرو افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج بنیان خانواده را در کشور تهدید می‌کند.
  
وی با بیان این‌که برای رفع ظلم علیه زنان باید اقداماتی انجام شود، ابراز کرد: رهبر انقلاب نیز در این باره راهکارهایی ارائه دادند که مورد توجه دولت قرار گرفته است.
 
مولاوردی با اشاره به این‌که چهره شایسته زن شیعه باید به بشر ارائه شود، گفت: فقه شیعه می‌تواند الگویی مناسب از سبک زندگی اسلامی ایرانی را به جهانیان عرضه کند./927/پ203/ج
ارسال نظرات