۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۸۸۶۳۲

همایش پیوند آسمانی طلاب مازندرانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش پیوند آسمانی زوج های طلبه حوزه علمیه مازندران همزمان با روز خانواده در آمل برگزار شد.
ازدواج طلبگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام عباس خانلرپور، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران عصر روز گذشته در همایش پیوند آسمانی طلاب حوزه های علمیه مازندران که در آمل برگزار شد با بیان این که سومین همایش پیوند آسمانی طلاب حوزه های علمیه سراسر استان مازندران در حال برگزاری است، گفت: امسال این همایش میزبان 75 زوج طلبه حوزه های علمیه است.

 

وی با اشاره به این که دو کارگاه آموزشی ویژه سبک زندگی اسلامی و مهارت های زندگی زناشویی برای زوج های طلبه در نظر گرفته شده است، بیان داشت: برگزاری این کارگاه ها می تواند در ارتقای مهارت های زندگی نقش موثر و ارزنده ای داشته باشد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه مازندران با بیان این که ایمان و عشق دو امر ارزنده در زندگی مشترک است، خاطرنشان کرد: زوج های ما باید زندگی سراسر نورانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام خانلرپور با تقدیر از اهتمام ارزنده حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در برگزار این همایش ، بیان داشت: از حمایت های ارزنده خیرین گرانقدر و استانداری مازندران در برگزاری این همایش قدردانی می کنیم.

 

وی، ادامه داد:  زوج های طلبه ای که با مهریه 14 سکه زندگی مشترک خود را آغاز کردند به صورت ویژه تقدیر می شوند.

 

گفتنی است، این همایش با حضور معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، مدیرکل مشاوره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، مدیران و اساتید حوزه های علمیه استان و مسؤولان استانی و شهرستانی در شهرستان آمل برگزار شد./950/پ202/س

ارسال نظرات