۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۸۸۶۵۶
امام جمعه موقت ساری:

ملت ایران هیچ گاه جنایت‌های آمریکا را فراموش نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که آمریکا هیچ گاه از توطئه و دخالت در امور کشورها به ویژه کشورهای مستقل دست برنداشته است، تصریح کرد: مردم کشورمان هیچ گاه جنایت های آمریکایی ها علیه ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: این روز بزرگ یادآور عزت و افتخار جوانان ایران اسلامی در برابر امپریالیسم جهانی است.

 

وی با بیان این که آمریکا در 13 آبان سیلی محکمی از جوانان ایران خورد، خاطرنشان کرد: این روز بزرگ به یاد عظمت و عزت آفرینی جوانان ایران اسلامی به عنوان یک روز ملی نامگذاری شده است.

 

امام جمعه موقت ساری، 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران جنایت ها و توطئه های آمریکا علیه کشورشان را هیچ گاه از یاد نخواهند برد.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که آمریکا در 34 سال گذشته ظلم بزرگی به ملت ایران روا داشته است، گفت: ترور، تحریم، تهدید و صدها جنایت دیگر در پرونده سیاه آمریکایی ها علیه ملت ایران به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به این که آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال توطئه و ضربه زدن به انقلاب ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: توطئه افکنی های آمریکا با گذشت 34 سال از عمر این انقلاب همچنان علیه ملت بزرگ ایران ادامه دارد و هر روز با شیوه ای جدید دنبال می شود.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که آمریکا هیچ گاه از توطئه و دخالت در امور کشورها به ویژه کشورهای مستقل دست برنداشته است، تصریح کرد: مردم کشورکان هیچ گاه جنایت های آمریکایی ها علیه ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که دست آمریکایی ها به خون های پاک فرزندان این مرزو بوم آغشته است، گفت: آمریکا در 34 سال گذشته از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده، اما همواره با ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران روبرو بوده است.

 

وی ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در 34 سال گذشته را رمز پیروزی و اقتدار امروز نظام اسلامی دانست و گفت: مردم کشورمان هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهند رفت.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در برابر زیاده خواهی های آمریکا و همپیمانانش ایستاده اند، بیان داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه یعنی استقلال و آزادی را به ملت ایران به ارمغان آورده که ملت ایران هیچ گاه آن را از دست نخواهند داد.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی حتی با نثار جان خود از میهن اسلامی در برابر ظلم و ستم دفاع کردند، بیان داشت: ملت ایران در سه دهه اخیر جان خود را فدا کردند تا نظام اسلامی باقی بماند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از طرح حذف شعار مرگ بر آمریکا از سوی برخی افراد ناآگاه تأکید کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده و ما هیچ گاه به آمریکایی ها اعتماد نداریم.

 

امام جمعه موقت ساری با انتقاد از برخی ذوق زدگی ها در خصوص طرح برقراری رابطه با آمریکا، گفت: آمریکایی ها در این مدت این قدم مثبتی را در رابطه با ملت ایران بر نداشته اند و دلیلی بر کوتاه آمدن ملت ایران از مواضع خود در برابر آمریکا وجود ندارد.

 

وی با بیان این که آمریکایی ها همواره به دنبال جنگ و خونریزی در کشورها بوده و هستند، تأکید کرد: ملت ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و نیستند چون دین اسلام دین صلح و دوستی است.

 

حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که ملت ایران همواره در برابر هر گونه زورگویی با اقتدار خواهند ایستاد، افزود: به حتم از منافع ملی خود در برابر متجاوزان دفاع خواهیم کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بر ضرورت تبیین صحیح نهضت حسینی در جامعه تأکید کرد و گفت: سیره عملی امام حسین(ع) با به شیوه ای عملی در جامعه نهادینه شود.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امام حسین(ع) برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، افزود: باید این ایده و تفکر اصیل امام حسین(ع) در جامعه امروز به خوبی نهادینه شود./950/پ202/ع

ارسال نظرات