۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۸۸۶۸۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: جوانان ما توانستند با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حماسه عظیم و ارزنده ای را خلق کنند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: جوانان ما توانستند با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حماسه عظیم و ارزنده ای را خلق کنند.

 

وی با تاکید بر این که جوانان ما توانستند با این تسخیر ضربه ای بزرگ به آنان وارد کنند، بیان داشت: جوانان ما با تکیه بر اعتقادات و ایمان خود توانستند دست به این اقدام بزنند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به شنود مکالمات تلفنی صدراعظم آلمان از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: متحدان آمریکا به تازگی از اقدامات جاسوسی این کشور مطلع شدند و این در حالی بوده که ملت بزرگوار ایران اسلامی سال ها قبل سفارت آمریکا در ایران را لانه جاسوسی این ایادی استکباری نام گذاری کرد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که سیاست‌های خصمانه غرب به ویژه آمریکا در برابر ایران اسلامی جز رسوایی و بی آبرویی جهانی چیزی  برای آنها در بر نخواهد داشت، یادآور شد: امروز نظام اسلامی ما با وجود همه فشارها و تحریم‌ها در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد که همه این افتخار آفرینی‌ها حاصل خون‌های پاک شهدا، فداکاری های امام راحل و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، ادامه داد: امروز باید با قدرت و مقاومت در برابر تحریم ها ایستادگی کرده و نقشه های باطل و بیهوده ایادی استکبار جهانی را به نیستی و نابودی تبدیل کنیم و به آنان نشان دهیم که ملت ایران استوارتر از همیشه بر پای آرمان های والای خود ایستاده است.

 

امام جمعه آمل، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که دشمنان نظام دیگر توانی برای مقابله با نظام اسلامی ندارند، گفت: آنها در این 35 سال از هر ابزار ممکنی برای تضعیف و براندازی نظام استفاده کردند؛ اما با سد محکمی همچون ولایت فقیه روبه رو شدند.

 

وی با تأکید براین که مسؤولان تلاش کنند تا دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را رفع کنند، ادامه داد: توقع مردم از مسؤولان نیز تقویت ولایت مداری آن ها است./950/ت303/ب

ارسال نظرات