۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۸۸۷۱۰
دبیر همایش بین المللی علمی ولایت خبرداد:

18مقاله برتر در همایش ولایت تجلیل می شوند

خبرگزاری رسا ـ دبیر دومین همایش بین المللی علمی ولایت با بیان این که بیش از 230 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد، گفت: 14 مقاله برتر شناخته شده که در پایان همایش تجلیل خواهند شد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، دبیر دومین همایش بین المللی علمی ولایت، صبح امروز در آیین افتتاحیه این همایش با خیر مقدم گویی به میهمانان داخلی و خارجی اظهار داشت: بیش از 150 میهمانان خارجی از کشورهای اروپایی و عربی برای حضور در این همایش بین المللی به کشور ایران سفر کردند.

وی با اشاره به این که بیش از 230 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد، ابراز داشت: به یقین برای انتخاب و گزینش مقالات ارسالی هیأت داوران با مشکلات ویژه برخوردند؛ چرا که مقالات از موضوعات بسیار ویژه برخوردار بودند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه با بیان این که 18 مقاله انتخاب شدند، گفت: ملاک های انتخاب این مقالات موضوع، محتوا و چارچوب موضوعی بوده است.

امام جمعه موقت اهواز به مقالات برتری که از خارج کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده اشاره کرد و افزود: از مجمع مقالات انتخابی 8 مقاله از کشورهای خارجی با دیدگاه هایی هیأت داوران انتخاب شد.

دبیر دومین همایش بین المللی علمی ولایت همچنین با تأکید بر حضور میهمانان خارجی اظهار داشت: اهواز در همایش بین المللی میزبان میهمانانی از کشور های عراق، سوریه، لبنان، کویت و کشور های اروپایی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده خاطرنشان کرد: در پایان این همایش از مقالات برتر که در زمینه ولایت حضرت علی(ع)، دیدگاه های تشیع، تشیع و اهل سنت و دیگر موضوع ها نگاشته شده تجلیل خواهد شد.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: همایش بین المللی علمی ولایت با دیدگاهی کاملا اسلامی شیعی برای دومین بار در استان خوزستان برگزار می شود./9458/پ202/ب

ارسال نظرات