۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۸۸۷۸۴
مدیر حوزه علمیه آمل:

چهره استکباری آمریکا روزبه روز نمایان تر می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که چهره استکبارگران بیش از پیش برای جهانیان نمایان شده است، ادامه داد: حرکت های استکباری و جاسوسی آمریکا در سراسر جهان دارد شکل می گیرد که دنیا متوجه این امر شده است.
حجت الاسلام منصور يزداني، مدير حوزه علميه ابوالحسن اميرالمومنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که جوانان ما در روز 13 آبان حماسه ارزنده ای را خلق کردند، گفت: سفارت خانه های آمریکا در سراسر دنیا لانه جاسوسی بوده که امروز دنیا به سخن آن روز ما رسیده است.

 

وی با اشاره به شنود مکالمات تلفنی کشورها از سوی آمریکا، بیان داشت: آنان از هر طریقی برای جاسوسی و بهره برداری از آن در راستای منافع خود بهره می برند.

 

مدیر حوزه علمیه آمل با بیان این که جوانان ما روحیه استکبارستیزی ملت ایران را در روز 13 آبان نشان دادند، خاطرنشان کرد: ایادی استکباری در لانه جاسوسی خود بر علیه نظام و انقلاب تلاش می کردند که به درستی نقشه های آنان نقش بر آب شد.

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که چهره استکبارگران بیش از پیش برای جهانیان نمایان شده است، ادامه داد: حرکت های استکباری و جاسوسی آمریکا در سراسر جهان دارد شکل می گیرد که دنیا متوجه این امر شده است.

 

وی با بیان این که باید در عصر کنونی بر معیارهای والای انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیپلماسی پافشاری شود، گفت: هرگز نباید از اصول و آرمان های خود کوتاه بیاییم که به طور قطع یقین آنان به این اقدامات راضی نشده تا امتیازی به ما بدهند.

 

مدیر حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب می تواند راهگشای امور مختلف کشور باشد، گفت: جایگاه رهبری به عنوان عمود خیمه است و باید تلاش نماییم تا این عمود مستحکم باقی بماند.

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که همگان باید در راستای ترویج فرهنگ ولایت پذیری در جامعه بکوشیم، بیان داشت: عزت و عظمت ایران اسلامی به برکت بهره گیری از رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب است که باید این راه والا را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات