۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۸۸۸۲۷
بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت 13 آبان؛

حضور گسترده در مراسم 13 آبان پشتوانه محکمی برای نظام و تیم مذاکره کننده است

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله سیزده آبان ماه با صدور بیانیه‌ ای، ضمن گرامی‌داشت این روز، تاکید کرد: حضور شکوهمند ملت بزرگ در تجمع فردا را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و تیم مذاکره کننده می دانیم.
سيزده آبان   

 مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله سیزده آبان ماه با صدور بیانیه ای، ضمن گرامی‌داشت این روز، خواستار حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی این روز بزرگ شد.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است:

 

حضور دشمن شکن ملت بزرگ ایران در حمایت از راه پرفروغ امام راحل تحت رهبری داهیانه و عزت آفرین خورشید انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید بر استحکام عهد و پیمانی است که در نیم قرن اخیر سرنوشت نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده، موجب دمیدن روح امید در مسلمانان منطقه و مستضعفان عالم شده است.

 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: فریاد مرگ بر آمریکا که سال به سال در ادبیات مقاومت منطقه‌ای و جهانی علیه مستکبران رونق بیشتری یافته است فریادی برخاسته از ذات استکبار ستیز و روح مقاومت پیشه انقلاب اسلامی ما است.

 

بیانیه مذکور می افزاید: شعار مرگ بر آمریکا نماد عزت امتی بزرگ در برابر رویکرد منافقانه حاکمیت مستکبری است که درست چدنی خود را با دستکشی مخملی چماق و هویج خود را با تهدید و تحریم به یک دست و دلار با دست دیگر مصداق می‌‌بخشد، فراموش نکنیم نرمش قهرمانانه ساز و کار میز مذاکره و بر‌ آمده از «جادلهم بالتی هی احسن» است نه ابزار عقب گرد و مداهنه در راستای «ودوا لوتدهن فیدهنون».

 

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در ادامه بیانیه تاکید کرده است: هیچ ملتی بر ذخیره های زمینی خود چوب حراج نمی زند، چه شده است که بعضی نیم قرن از انفجار نور انقلاب خمینی نگذشته، بر ذخیره های آسمانی آن چوب حراج می زنند؟

 

چه شد آمریکا و صهیونیسم جهانی توبه نکرده، عده ای به توبه افتاده اند؟ بدیهی است توقع ما از سربازان و افسران جبهه دیپلماسی مقاومت در برابر زیاده خواهی آمریکا و صهیونیسم جهانی در راستای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و حضور شکوهمند ملت بزرگ در تجمع فردا را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و تیم مذاکره کننده می دانیم.

 

متن کامل بیانیه این مجمع حوزوی به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

در تقویم انقلاب اسلامی کم نیستند روزهایی که از ایام الله بوده و مسؤولیت یادآوری آنها وظیفة الهی سیاسی همة ماست، بی‌تردید در شمار این روزهای خدایی، سیزدهم آبان یکی از مهمترین آنهاست، سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالگرد تبعید حضرت امام«قدس سره» در سال 1343، شهادت نونهالان دانش آموز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 یادآور خط مستمر جهاد و استقامت در دفاع از آرمان‌های اصیل اسلامی، ملی ماست.


حضور دشمن شکن ملت بزرگ در حمایت از راه پرفروغ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی«قدس‌سره‌الشریف» تحت رهبری داهیانه و عزت آفرین خورشید انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» تأکید بر استحکام عهد و پیمانی است که در نیم قرن اخیر سرنوشت نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده، موجب دمیدن روح امید در مسلمین منطقه و مستضعفین عالم شده است.


فریاد مرگ بر آمریکا که سال به سال در ادبیات مقاومت منطقه‌ای و جهانی علیه مستکبرین رونق بیشتری یافته است فریادی برخاسته از ذات استکبار ستیز و روح مقاومت پیشة انقلاب اسلامی ماست.


راستی مگر ندای مرگ بر آمریکا لعن و نفرین خروشان مظلومین جهان بر علیه دولتی پرمدعی ولی ظالم نیست؟ مگر این سه کلمه، به آسانی نماد عزت نسل ایثار و شهادت و ذخیرة ادبیات ظلم ستیز انقلاب اسلامی شد که به راحتی به فروش گذاشته شود؟ مگر طنین کوبندة مرگ بر آمریکا صدای بر آمده از شور مشتی هیجان زده است که با احساس کور معدودی مجذوب یا مرعوب از صحیفة نورانی انقلاب برافتد؟


شعار مرگ بر آمریکا نماد عزت امتی بزرگ در برابر رویکرد منافقانة حاکمیت مستکبری است که دست چدنی خود را با دستکشی مخملی آراسته و سیاست چماق و هویج خود را با تهدید و تحریم به یک دست و دلار به دست دیگر مصداق می‌بخشد، «هم العدو فاحذرهم قاتلهم الله انّیٰ یوفکون» فراموش نکنیم که نرمش قهرمانانه ساز و کار میز مذاکره و برآمده از «جادلهم بالتی هی احسن» است نه ابزار عقب گرد و مداهنه در راستای «ودّوا لوتدهن فیدهنون»


هیچ ملتی بر ذخیره‌های زمینی خود چوب حراج نمی‌زند چه شده است که بعضی نیم قرن از انفجار نور انقلاب خمینی نگذشته، بر ذخیره‌های آسمانی آن چوب حراج می‌زنند؟ چه شد آمریکا و صهیونیسم جهانی توبه نکرده عده‌ای به نوبه افتاده‌اند؟ بدیهی است توقع ما از سربازان و افسران جبهة دیپلماسی مقاومت در برابر زیاده خواهی آمریکا و صهیونیسم جهانی در راستای رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب بوده و حضور شکوهمند ملت بزرگ در تجمع فردا را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و تیم مذاکره کننده می‌دانیم.


مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان مجاهدت‌ها و تبعید ظالمانة امام راحل عظیم الشأن، پرپرشدن لاله‌های دانش آموز در آستانة پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بصیرت محور و استقامت پیشه که با خشت خام، غریبانه تزویر و فریب لیبرال دموکراسی غرب را آئینه کردند، همگام با امت مقاوم و شهیدپرور همگان را به حضور در تجمع برائت از مستکبرین، صهیونیسم جهانی و آمریکای حیله گر دعوت می‌نماید./993/د102/ج

 

ارسال نظرات