۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۸۸۸۸۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

برائت از مستکبران ریشه در اعتقادات ملت ایران دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که برائت از مستکبران ریشه در اعتقادات مذهبی ما دارد، بیان داشت: این نوع تنفر و انزجار باید به بهترین شکل ممکن عملی شود.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که روز 13 آبان روز برائت از مشرکان است، گفت: آمریکای جنایتکار در رأس مشرکان قرار دارد که باید انزجار خود را نسبت به آنان اعلام کنیم.

 

امام جمعه محمودآباد با تأکید بر این که برائت از مستکبران ریشه در اعتقادات مذهبی ما دارد، بیان داشت: این نوع تنفر و انزجار باید به بهترین شکل ممکن عملی شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این که انسان باید به دنبال حق بوده و به مقابله با زورگویان بپردازد، خاطرنشان کرد: جوانان ما در روز 13 آبان حماسه آفریده و نقشه‌های مستکبران را نقش بر آب کردند.

 

وی با تأکید بر این که شعار ما مرگ بر آمریکا بوده و غیر از این چاره ای وجود ندارد، گفت: انسان باید همیشه نسبت به اعلان برائت از مشرکان و مستکبران اقدام کرده تا هویت حقیقی آنان برای همگان افشا شود.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که برائت از مشرکان ریشه در قرآن کریم دارد، بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام در روز مباهله این کار را انجام داده و امام علی(ع) هم وقتی سوره برائت نازل شد اعلام انزجار و تنفر از مشرکین کردند.

 

وی با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت‌ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با تأکید بر این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش‌های نظام دینی استفاده می کنند باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم تا به انقلاب آسیبی نرسد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت روز مازندران و سالروز بیعت مردم این استان با علویان، گفت: مازندران هم چون خورشید درخشانی در آسمان تاریخ شیعه می درخشد.

 

وی با بیان این که عشق و علاقه به پیامبر گرامی اسلام، ائمه معصومین(ع) و ولایت با جان‌های مردم این استان آمیخته است، بیان داشت: مردم مازندران با تشکیل اولین حکومت علوی ارادت قلبی و عملی خود را به ائمه معصومین(ع) نشان دادند./950/ت303/س

ارسال نظرات