۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۸۸۹۰۸

مدیر جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی به عنوان مدیر جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران معرفی شد.
انتصاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران؛ طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛  حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی به عنوان رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی استان تهران از سوی حجت‌الاسلام دکتر احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه منصوب شد.

گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام محمدحسین معزی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی استان تهران بود.

متن حکم رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از سوی حجت‌الاسلام واعظی بدین شرح است؛

جناب آقای حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی

نظر به استعفای حجت‌الاسلام آقای معزی و با توجه به شایستگی علمی تجربیات و سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران منصوب می‌شوید.

دفتر تهران در سال‌های اخیر با تغییر جهت‌گیری و توسعه فعالیت‌های خود نقش بسزایی در نیل به اهداف و مأموریت‌های دفترتبلیغات اسلامی داشته و امید است جناب‌عالی با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری با مراکز فرهنگی و تعامل با اساتید، فضلا و طلاب گرانقدر تهران ضمن استمرار فعالیت‌های جاری، آن مجموعه را بیش از پیش شکوفا کنید، مزید توفیق‌تان را از خداوند منان خواستارم.

در خاتمه لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده و زحمات بی‌دریغ جناب آقای حجت‌الاسلام معزی در طول مدت مسؤولیت وی تقدیر و تشکر کنم./966/د102/ن

ارسال نظرات