۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۹۱۴
در یوم الله 13 آبان؛

شعار مرگ بر آمریکا در زنجان طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی بزرگ 13 آبان در زنجان با حضور پر شور دانش آموزان، طلاب و دانشجویان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.
شعار مرگ بر آمریکا در زنجان طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مراسم راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان صبح امروز در زنجان در حالی با حضور پر شور دانش آموزان، طلاب و دانشجویان و با حضور گسترده مردم ولایتمدار زنجان برگزار شد که امام جمعه و روحانیان زنجانی پیشاپیش راهپیمایی در حرکت بودند و البته درس های طلاب نیز برای شرکت در این مراسم از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان تعطیل اعلام شده بود.

 

بنابر این گزارش، یکی از حواشی پر رنگ 13 آبان امسال در دست گرفتن پوسترهای صداقت آمریکایی در میان مردم بود که از سوی خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی شده است؛ 13 آبان امسال در زنجان حال و هوای دیگری نسبت سال های گذشته داشت و مردم با صدای بلندتری بغض و انزجار خود را نسبت به آمریکا و هم دستانش ابراز می کردند.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با شکوه بیانیه پایانی راهپیمائی قرائت شد و پس از آن پرچم های آمریکا و اسرائیل به نشانه اعتراض و خشم مردم ایران نسبت به سیاست های غلط و جنگ طلبانه آمریکایی به آتش کشیده شد؛ البته در طول مراسم راهپیمایی پرچم های آمریکا و اسرائیل زیر پای مردم بود و حتی کودکان نیز آن را با تنفر لگد می کردند تا به دولتمردان آمریکایی بفهمانند که کودکان ایرانی نیز در حد خود بصیرت دارند. /949/پ202/ب

ارسال نظرات