۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۸۸۹۲۸
مسؤل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران:

ایستادگی در برابر زیاده خواهی آمریکا عامل پیشرفت کشور است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی به پیشرفت های بسیاری دست یافته است، خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی است.
راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد انتظاری، مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان ساری این روز بزرگ را یادآور پیروزی بزرگ ملت ایران بر علیه استکبار جهانی دانست و گفت: مردم ولایت مدار کشورمان همواره ثابت کردند که پیرو ولایت و رهبری هستند.

 

وی با بیان این که گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران امروز در جهان نهادینه شده است، افزود: ملت ایران پرچم دار استکبار ستیزی در جهان هستند.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که فریاد استبکار ستیزی ملت ایران به الگویی برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ای را برای بیداری ملت های جهان فراهم کرده است.

 

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که با بیان این که استکبار و استعمار جهانی از نقش جمهوری اسلامی در معادلات جهانی بسیار هراسان است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران الگوی بیداری ملت ها در جهان است.

 

وی 13 آبان را سالروز شکست ابهت پوشالی آمریکا از سوی جوانان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکست بزرگی را برای آمریکایی ها رقم زدند.

 

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که فریاد مرگ بر آمریکا امروز به عنوان یک شعار محوری در کشورهای مختلف جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ابهت پوشالی آمریکا در برابر عزت و عظمت ملت ایران به پایین ترین سطح کشیده است.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که امام راحل در 22 بهمن حماسه بزرگی را خلق کردند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه معادلات و برنامه های آمریکا در منطقه و جهان را بر هم زد.

 

وی با بیان این که امروز جز بی آبرویی چیز دیگری برای آمریکایی ها باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: پرونده ننگین آمریکا برای همه ملت های جهان کاملاً مشهود است.

 

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با تأکید براین که امام راحل همواره بر عدم رابطه با آمریکا تأکید داشتند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب در همه بیانات و سخنرانی خود تأکید داشتند تا زمانی که آمریکا روش صحیح انسانیت را در جهان دنبال نکند ارتباط با این دشمن انسانیت امکان پذیر نیست.

 

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی به پیشرفت های بسیاری دست یافته است، خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران در 34 سال اخیر کاملاً مشهوده بوده است، افزود: شعار مرگ بر آمریکا باید هر روز با قدرت بیشتری در کشورمان فریاد زده شود.

 

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت آمریکا را در جهان به چالش کشیده است، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ملت های آزاده جهان علیه سیاست های خصمانه آمریکا بسیج شده اند و این به برکت انقلاب اسلامی است.

 

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در ادامه سخنان خود شنود مکالمات کشورهای مختلف از سوی آمریکا را رسوایی بزرگی برای این کشور در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات آمریکایی ها نشان دهنده خوی استکباری و خرابکاری این کشور دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان مذاکرات هسته ای کشورمان با غربی ها اشاره کرد و گفت: هر گونه مذاکره باید با حفظ اصول مورد نظر و در چهارچوب منافع ملی کشورمان که مورد تأکید رهبر انقلاب است دنبال شود./950/پ203/س

ارسال نظرات