۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۸۸۹۳۰

راهپیمایی 13 آبان در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم راهپیمایی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اهواز و 60 نقطه استان خوزستان برگزار شد.
راهپيمايي 13 آبان در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  مراسم راهپیمایی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اهواز و 60 نقطه استان خوزستان برگزار شد.

مراسم روز ملی استکبار جهانی با حضور پرشور طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و سایر اقشار مردم از ساعت 9 صبح از محل مسجد اعظم آغاز و تا مصلی مهدیه امام خمینی(ره) ادامه داشت.

طلاب و دانشجویان در این مراسم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از سیاست های خصمانه غرب علیه ایران اعلام کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه ای قرائت شد:

در قسمتی از این بیانیه آمده است: ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی حول محور «ولایت فقیه» و منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی راهبردها و سناریو‌های شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی دانسته و بر ضرورت تعمیق و تقویت همه‌جانبه آن بین آحاد جامعه و مورد توجه قرار گرفتن به عنوان اصول راهبردی توسط مسئولین و خواص کشور تاکید می‌نماییم.

در قسمتی دیگر از این بیانیه امده است: ملت انقلابی ایرانِ اسلامی، با درک این تجربه که هر ملت و دولتی که به آمریکا اعتماد کند، ضربه خواهد خورد، حتی اگر از دوستان آمریکا باشد، بر ضرورت بازخوانی جنایت‌ها و خباثت‌های ایالات متحده علیه ملت ایران و افشای مصادیق سوءاستفاده‌های دولت آمریکا از اعتماد دولت‌ها به کاخ سفید تاکید نموده و فضاحت بزرگ جاسوسی آمریکا از متحدین اروپایی خود و شنود مکالمات و سلب حقوق شهروندی مردم کشورهای مختلف را مصداق سیاست‌های سلطه گرایانه، استکباری و ضد بشری این نظام مستکبر و متجاوز دانسته و آن را محکوم می‌نماید.

در پایان این بیانیه تأکید شد: ملت شجاع، بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی، بهره‌مندی از دانش و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را حق قانونی و مسلم خود دانسته و ضمن پشتیبانی و حمایت از رویکرد جدید سیاست خارجی دولت در روند مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 در چارچوب تاکتیک «نرمش قهرمانانه» و بر پایه اصل «عزت، حکمت و مصلحت» حقوق و منافع ملی خود را در هیچ مذاکره‌ای قابل معامله نمی‌داند.

گفتنی است، طلاب و روحانیان مدارس علمیه اهواز نیز صبح امروز علیه سیاست های دوگانه آمریکا در محل مسجد اعظم اهواز تجمع کردند./9464/پ202/ب

ارسال نظرات