۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۸۸۹۳۶

حضور گسترده مردم آذربایجان در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان

خبرگزاری رسا ـ مردم آذربایجان غربی همچون مردم سایر استان های کشور به صورت گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کرده و بار دیگر بر دفاع از مواضع و آرمان های جمهوری اسلامی ایران در برابر بدخواهان تاکید کردند.
راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، تجمع ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان با حضور طلاب و روحانیان، مسؤولان، دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در شهرها و مناطق مختلف استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 

مردم آذربایجان غربی در شهرهای مختلف همزمان با سایر نقاط کشور به خیابانها آمده و در هر قدم، پایدار و کوبنده بر دفاع از مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر بدخواهان تاکید کردند. مردم بار دیگر لرزه به اندام استکبار انداخت و یادآوری کرد که بنیان هیچ ظلم و سرکشی در جهان پاینده نیست و آمریکا و ایادی استکبار نیز رفتنی هستند.

 

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من الذله» و دیگر شعارهای انقلابی خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای و اسراییل نشان دادند.

 

حاضرین در تجمع امروز با در دست داشتن پلاکاردهای با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را از جنایات آمریکا ابراز کردند.

 

وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی با اشاره به این که 13 آبان روز تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است، گفت: امروز مصادف با  شب محرم است که ندای ظلم ستیزی ملت عاشورایی ایران و به ویژه آذربایجان غربی در برابر استکبار و دولت های جنایتکار در جهان طنین انداز می شود.

 

وی با بیان این که مرگ باد بر دولت هایی که در صدد از بین بردن آرمان های انقلابی و اسلامی هستند افزود: ملت استوار ایران باید در مقابل ضایع شدن حقشان بایستد و از استقلال و آزادی خود دفاع کنند.

 

جلال زاده اظهار کرد: مردم با شرکت در این راهپیمایی ثابت کردند که در تمام صحنه های انقلاب برای دفاع از آرمان ها در صحنه حاضر هستند و نقش خود را ایفا می کنند.


استاندار آذربایجان غربی رهنمود های حکیمانه رهبر را عامل وحدت و یکپارچگی و ضامن تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور و جلوگیری از سناریو های دشمن دانست و گفت: طبق فرمایشات امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و هر ملتی به آمریکا اعتماد کند ضربه می خورد حتی اگر دوستی با آمریکا داشته باشد.


استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ما امروز با حضور در صحنه و با گفتن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که شعار های دینی و اسلامی است، مشتی محکم بر دهان استکبار می زنیم.


جلال زاده اضافه کرد: مرگ بر آمریکا شعار علیه آن هایی است که در دنیا پرچم ظلم را برافراشته اند.

 

وی در پایان گفت: ما با حضور خود در این راهپیمایی خواسته و هدف های کشور های مستکبر را زیر پا گذاشته و با نداهای مرگ بر آمریکا به کشور های استکبار نشان می دهیم که تا آخر در کنار رهبر و آرمان های انقلاب محکم و استوار ایستاده ایم.

 

لازم به‌ذکر است، یوم‌الله 13 آبان که به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، سالروز وقوع سه حادثه تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان از سوی رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 است./ 936/پ202/ب

ارسال نظرات