۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۹۳۸
سعید جلیلی:

مردم ایران با وجود تنوع سلائق سیاسی در مقابله با سیاست خصمانه آمریکا متحد هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی مقاومت در برابر تزویر فریب دشمن را ویژگی مهم ملت ایران دانست و تأکید کرد: ملت ما نمی گذارند دشمنان در صفوف‌شان اختلال ایجاد و وحدت ملی را کم‌رنگ کنند.
راهپيمايي 13 آبان در تهران راهپيمايي 13 آبان در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر امروز دوشنبه سیزدهم آبان در تجمع ضداستکباری مقابل لانه جاسوسی واقع در خیابان طالقانی تهران که با حضور پرشور طلاب، روحانیان، مسؤولان، دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، تأکید کرد: تمام تلاش دشمنان این است که وحدت و یکپارچگی ملت در مقابل استکبار را تبدیل به اختلافات داخلی کنند اما بدانند که این آروز را به گور خواهند برد.

 

وی افزود: ملت ما با وجود تکثر و تنوع سلائق سیاسی، در مقابله با استکبار و مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکا یکپارچه و به‌صورت متحد پشتیبان دولت و تیم مذاکره کننده‌اند تا بتواند با اقتداری که شایسته ملت است، از حقوق، منافع و ارزش‌های این کشور به‌خوبی دفاع کند.

 

جلیلی مقاومت در برابر تزویر فریب دشمن را ویژگی مهم ملت ایران دانست و تأکید کرد: ملت ما نمی گذارند دشمنان در صفوف‌شان اختلال ایجاد کند و وحدت ملت ما را که نماد همبستگی ملت در مبارزه با استکبار جهانی و سیاست‌های خصمانه آمریکا است را کم‌رنگ کنند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: بر همین مبنا امروز همه ما، تمام آحاد ملت و تمام جریان‌های ساسی باید کمک کنند تا کشور و دولت ما بتواند با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کشور در حل مشکلات اقتصادی، کاهش ترم و بیکاری و افزایش تولید حداکثر موفقیت را داشته باشد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: انشاالله حماسه سیاسی بزرگی که ملت در 24 خرداد آفرید با وحدت، همدلی و همبستگی آحاد مردم، جریانات، دولت، مجلس و همه نهادهای نظام و با حماسه اقتصادی تکمیل شود.

 

جلیلی تصریح کرد: در همین سه دهه دشمنی آمریکا با سه هدف راهبردی را دنبال می‌کند چرا که آنان خواهان این هستند که نظام جمهوری اسلامی شکل نگیرد و رفتار هویت‌بخش ایران تغییر و می‌خواهند ظرفیت ایران را تهی کنند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: ایالات متحده آمریکا ایران را تهدید به حمله هسته‌ای می‌کند و این همان منطق فرعونی است و آنان نگرانی این هستند که با ظهور انقلاب اسلامی مدلی که آنان از لحاظ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای ملت‌های دنیا پیچیده‌اند عملی نشود.

 

عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا شعار متفکرترین و صادق‌ترین مردم ما است و آنان می‌گفتند اگر ما می‌گوییم مرگ بر آمریکا مرگ بر خودبزرگ‌بینی و تحقیر ملت‌هاست؛ مرگ بر اتاق‌ فکرهایی است که در یک لحظه نابودی هزاران مسلمان را رقم می‌زند./956/پ203/ج

 

 


ارسال نظرات