۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۸۸۹۳۹
امام جمعه موقت تهران:

اوباما فردی فریب‌کار و دروغ‌گو است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران اوباما رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را فردی دروغگو و فریب کار خواند و تاکید کرد: سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار روز افشای چهره سفاک متجاوز آمریکا است.
حجت الاسلام صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در تجمع ضد استکباری "همسنگران مصطفی" در دانشگاه صنعتی شریف که ظهر امروز دوشنبه سیزدهم آبان در این مکان برگزار شد، درباره دشمنی مردم با آمریکا مستکبر جهانی و حضور هرساله آنها در راهپیمایی 13 آبان، اظهار داشت: در روز ملی مبارزه با استکبار مردم همیشه در سنگر ایران که به جهاتی با آمریکا دشمنی دارند به میدان می‌آیند و با صدای رسا «مرگ بر آمریکا» را با به گوش مردم دنیا می‌رسانند و به دنیا می‌فهمانند که هوشیار هستند و مقتدر و تا پایان ظلم و ستم این خط را ادامه خواهند داد.


وی با بیان این‌که آزادگان دنیا کشوری را که مانع رشد و ترقی آن‌ها است قبول ندارند، افزود: آمریکا کشوری است که با هر تاکتیکی می ‌خواهد ملت های آزاده را از پای در آورد.


امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی از جنایت‌های آمریکا در طول تاریخ ننگین خود، بیان داشت: آدمکشی‌ها، ترورها، مستقر کردن دست نشانده‌های خود و غارت منابع ملت‌ها، ایجاد کودتا، شکنجه جنایت‌هایی است که آمریکا در طول تاریخ بر ملت‌ها تحمیل کرده است، این جنایت‌ها و خیانت‌ها را مردم ایران از یاد نخواهند برد.


وی افزود: روز ملی مبارزه با استکبار روز افشای چهره سفاک متجاوز آمریکا است.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی رییس جمهور آمریکا را فردی دروغ گوخواند و تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا برای جلب آرای مردم قول داد زندان گوانتانامو را تعطیل کند اما او نه تنها این کار را انجام نداد بلکه در جهت تغدیه آن می‌کوشد.


وی ادامه داد: آمریکا رژیم اسراییل را بدون هیچ توجیه قانونی بر مسلمانان فلسطین چیره کرد و ساکنان فلسطین را از خانه‌های خود بیرون کرده است.


امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که آمریکا دانشمندان هسته‌ای ‌ما را به شهادت رساندند، ابراز داشت: تحمیل هشت سال جنگ، مورد هدف قرار دادن هواپیمایی مسافربری، ترور دانشمندان از دیگر جنایات آمریکای جهان خوار است.


وی امام خمینی(ره) را چهره‌ای محبوب دانست و با بیان این‌که ایشان در نزد بی دین‌ها هم محبوبیت ویژه‌ای دارند، گفت: اقوام بی دین دنیا بنیانگذار انقلاب اسلامی را به عنوان یک چهره استکبار ستیز می‌شناسند./957/پ203/ج

 

ارسال نظرات