۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۸۸۹۷۰
معاون سیاسی استاندار خوزستان:

حمایت بی چون و چرای آمریکا از گروهک‌های تروریستی نشانه دشمنی آشکار با ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: شعار مرگ بر آمریکا به سبب توطئه هایی است که آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران داشته و تا زمانی که این خوی استکباری و ظالمانه در آمریکایی ها وجود دارد شعار به حق «مرگ بر آمریکا» از سوی مردم ایران به گوش می رسد.
سيد کريم حسيني، معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان

سید کریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این‎که مواضع نظام در برابر مستکبران جهان مشخص است، اظهارداشت: تا زمانی که خوی استکباری و دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران پابرجا است مذاکره و برقراری ارتباط با آمریکا بی معنا خواهد بود.

وی افزود: آمریکا باید دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران بردارد، حق و حقوق بلوکه شده جمهوری اسلامی را به ایران برگرداند، توطئه هایی که توسط گروهک ها و سازمان های تروریستی که در حال حاضر آمریکا از آنها حمایت مادی و معنوی می کند و همچنین تبلیغات گسترده رسانه ای علیه ایران را پایان بخشد و در غیر این صورت همه این حمایت ها و تبلیغات مصداق مبارزه با جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی با اشاره به مواضع دولت روحانی درباره ارتباط با آمریکا گفت: با توجه به اینکه این مواضع دولت یازدهم بر اساس رهنمود ها و بیانات مقام معظم رهبری و با اطلاع ایشان بوده و هرگونه مواضعی که در برابر آمریکا گرفته می شود با نظر مقام معظم رهبری است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: خط مشی دولت نیز به همین شکل و در چارچوب قوانین نظام و دستورات مقام معظم رهبری تنظیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» به سبب توطئه هایی است که آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران داشته و تا زمانی که این خوی استکباری و ظالمانه در آمریکایی ها وجود دارد شعار به حق «مرگ بر آمریکا» از سوی مردم ایران به گوش می رسد./9462/د103/س

ارسال نظرات